Recensie Lola, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 2278

Guest
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2560481-lola
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zag deze eerder van de zomer voorbij komen maar het kwam me telkens niet uit. Vandaag toch maar op verkenning. Afspraak maken via whatsapp was wel een beetje apart, vond dat ze nogal kortaf reageerde. Toen ik daar eenmaal binnen was liet ze me weten net wakker te zijn. Mijn indruk is dat Engels haar makkelijk af gaat.

Is het meisje van de foto's, volgens mij nul photoshop, echt een mooi figuur. Klein poppetje ook. Gezien de foto's en video had ik het allemaal iets keuriger verwacht, alleen trof ik bij binnenkomst haar en vriendin op de plee met een jointje. Achteraf denk ik dat het Aliz had kunnen zijn? Weet het niet zeker. Qua setting niveautje Ana en Alice dus.

Service was niet naar mijn smaak. Zoent niet (toegegeven daar adverteert ze ook niet mee dus ok), meteen condoom om en zuigen. Houdt bij het neuken haar hand bij haar kut. Kon desondanks wel goed doorstoten.

Mooie vriendelijke jongedame met prachtlijf, alleen geen GFE. Wellicht iemand anders hier goed op los.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan