Recensie Lola, Gent 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Swinger

Wandelaar
27
08/01/22
28
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/welcome-to-paradise-2.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week afgesproken met Lola. Ze adverteert op RL met "Welcome to paradise". Haar advertentie en foto's spraken me wel aan, dus whatsappje gestuurd, en afspraak gemaakt. Ik heb in het verleden met Oost Europese dames al slechte ervaringen gehad, maar deze keer was alles zoals het hoort. Het zijn recente en echte foto's van haar. Ze is heel slank, mooi, lief, met andere woorden, het gedroomde meisje om mee te daten... En ze doet wat ze belooft. Heerlijk half uurtje in een proper hotelletje voor 100 euro voor een date met PZC, heerlijk zoenen, en enkele standjes (uiteraard met condoom). Omdat ze zo lening en slank is kan je er heel wat standjes uit de kamasutra mee proberen... Dit was voor herhaling vatbaar. Ze gaat mij nog zien :). Naar eigen zeggen blijft ze niet lang in België, en moet je enkel reageren als haar advertentie op redlights actief is;
 
Deze week afgesproken met Lola. Ze adverteert op RL met "Welcome to paradise". Haar advertentie en foto's spraken me wel aan, dus whatsappje gestuurd, en afspraak gemaakt. Ik heb in het verleden met Oost Europese dames al slechte ervaringen gehad, maar deze keer was alles zoals het hoort. Het zijn recente en echte foto's van haar. Ze is heel slank, mooi, lief, met andere woorden, het gedroomde meisje om mee te daten... En ze doet wat ze belooft. Heerlijk half uurtje in een proper hotelletje voor 100 euro voor een date met PZC, heerlijk zoenen, en enkele standjes (uiteraard met condoom). Omdat ze zo lening en slank is kan je er heel wat standjes uit de kamasutra mee proberen... Dit was voor herhaling vatbaar. Ze gaat mij nog zien :). Naar eigen zeggen blijft ze niet lang in België, en moet je enkel reageren als haar advertentie op redlights actief is;
Is het hotel trianon?
 
Dit is inderdaad dezelfde Lola, die voor enkele dagen terug in België is. Ik heb haar gecontacteerd, en ze werkt enkel morgen en overmorgen nog. Service is inderdaad PMC geworden, en enkel zoenen als je fris je tanden gepoetst hebt... Maar verder altijd een topervaring mee gehad.
 
Lola/Laly/Lali komt zo'n 2 à 3 maal per jaar naar Gent.
Ik ga al bij haar sinds dat ze hier de eerste keer kwam. Dit is een echte GFE. Ze is inderdaad bij haar recentste bezoek overgestapt op enkel PMC en zoenen als ze er zin in heeft.
Ik vind haar persoonlijk geweldig, helemaal waar ik vaak op zoek naar ben. Ze kan enorm zacht zijn en soms vraagt ze ook om het stevigere werk.
Nogmaals, ik ken haar al een tijdje, dus misschien dat ze bij mij zich soms wat vrijer gedraagt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan