Recensie Lola (Slo) Duisburg, Vulkanstraße, Eros 26 k109 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Traveling

Stamgast
283
12/04/22
510
71
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Nadat ik de vorige keer bij Lela op herhaling ben geweest had ik gisteren zin in, voor mij althans, nieuwe dame. Bij Lola binnen geweest. Girl next door uiterlijk met brilletje.
Volgens haar komt ze uit Slovenie maar heeft jaren in Frankrijk gewoond waar ze eind van het jaar weer naar terug gaat. Vanaf daar verder Frans gesproken.
Brilletje af, ze loenst een beetje. Ze begon met een voorhoofd massage ter ontspanning. Eerste keer dat ik dat in Duisburg heb meegemaakt. Pijpen met prachtig uitzicht in de spiegel op haar mooie kont. Spelen met haar kontgaatje geen probleem. Missio waarbij ze je blijft aankijken mat haar donkere ogen, dirty talk in het Frans, doggy en met het handje afgemaakt.
Prima sessie, leuke dame maar niet speciaal genoeg om gelijk volgende keer weer te gaan.

Nadat ik de vorige keer bij Lela op herhaling ben geweest had ik gisteren zin in, voor mij althans, nieuwe dame. Bij Lola binnen geweest. Girl next door uiterlijk met brilletje.
Volgens haar komt ze uit Slovenie maar heeft jaren in Frankrijk gewoond waar ze eind van het jaar weer naar terug gaat. Vanaf daar verder Frans gesproken.
Brilletje af, ze loenst een beetje. Ze begon met een voorhoofd massage ter ontspanning. Eerste keer dat ik dat in Duisburg heb meegemaakt. Pijpen met prachtig uitzicht in de spiegel op haar mooie kont. Spelen met haar kontgaatje geen probleem. Missio waarbij ze je blijft aankijken mat haar donkere ogen, dirty talk in het Frans, doggy en met het handje afgemaakt.
Prima sessie, leuke dame maar niet speciaal genoeg om gelijk volgende keer weer te gaan.
Lena, Lela, Lola, deze dame komt dan uit Slovenië. Ik vind het zelf leuk om dames uit verschillende landen te nemen, herinner me niet dat ik ooit een Sloveense heb gehad, maar dit zal hem voor mij ook niet worden ondanks de dirty talk in het Frans want ik hou nu eenmaal niet van vrouwen met bril, ahum. Bedankt voor de review in ieder geval, leuk dat iemand hier weer eens een review plaatst !!!

Terug
Bovenaan Onderaan