Recensie Amy/Lola, Sprundel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bastiaan013

Wandelaar
89
04/11/21
36
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/amy-verlangt-naar-jou-_8470162
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na lang twijfelen toch een bezoekje gebracht en deze wat vollere jongedame. In de ochtend voor vertrek even een videochat gedaan zodat ik haar gezicht ook even kon zien ze heeft een lief gezichtje brilletje beetje nerdy. Haar lichaam is wel echt lekker vol maar met een hele heerlijke zachte jonge huid. Ze zegt dat ze van tedere seks houdt en dat blijkt ook wel Ze neemt zelf niet snel initiatief maar ze is wel gewillig zoenen pijpen zonder condoom Ze liet zich ook gewillig n***** terwijl ze op haar rug lag met haar beentjes in haar nek.. Ze ontvangt je in een net appartement maar verwacht geen luxe misschien dat ik nog een keertje terug Ga maar langer als een half uur zal ik niet met haar afspreken
 
Gister avond bij haar geweest. Locatie waar ze ontvangt is redelijk maar inderdaad niks bijzonders. Verder wel met een voldaan gevoel weer vertrokken. Leuke meid in de omgang. Pijpt erg goed vind ik. Ook de sex zelf was prima. Ik ga zeker nog eens terug maar een half uurtje is inderdaad voldoende
 
Ik ben ook een aantal keren bij haar geweest. Lieve meid die lekker zoent en pijpt. En heerlijk kan nemen. Ze neemt zelf weinig initiatief.maar dat vind ik niet erg. Ze is wat voller met tatoeages maar ze is een mooie meid vind ik. Op de 1ste foto kan je het beste zien hoe haar lichaam is.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Vorige week weer eens bij Amy geweest afgesproken voor een half uurtje. Ik blijf het een lekker ding vinden. Tong zoenen deed ze deze keer niet echt het was meer een beetje kussen. Pijpen doet ze dan wel weer vol overgaven . Daarna heb ik haar een tijdje gebeft ik merkte dat ze er erg van genoot en heb haar dan ook lekker klaar gelikt. Daarna condoompje erom getrokken en even geneukt terwijl ze op der rug lag. Was inmiddels behoorlijk geil geworden en heb het condoom maar volgespoten. Echter geeft ze wel aan dat je over haar heen mag spuiten alleen niet in haar mond. Al met al weer van genoten en ga zeker snel weer terug
 
Terug
Bovenaan Onderaan