Lola, Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 209

Wandelaar
Forumpionier
71
01/07/21
33
7
Via WA contact opgenomen met Lola https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/4661546-lola die haar diensten in Utrecht aanbiedt . Gevraagd of al haar op Kinky aangeboden diensten in haar prijs zijn inbegrepen. Haar antwoord was dat dat zo is. Hetgeen ze vervolgens nog eens ongevraagd bevestigde: "All in my price babe". Smullen dus voor die prijs van €112 voor een uur en €220 voor 2 uur. Maar zoals verwacht kwam het aapje toch weer uit het mouwtje. Ze wil alleen betaald worden met vouchers die online te koop zijn, Haar gemeld dat dat niet vertrouwenwekkend is en dat dat ook haar waanzinnig lage prijs verklaart. Tevens gemeld dat ik bovenstaande via o.a. deze site zou delen. Waarop ze (of een pooier/organisatie) me bedankte. Vanwege haar Belgisch nummer gingen de alarmbellen vanaf het moment van het lezen van de advertentie op het hoogst mogelijke volume al af. Het WA contact gaven de alarmbellen gelijk.
 
volgens mij is dat bedrag van 112eu in combinatie met een belgisch telnr een indicatie voor een gehacked kinky account, wat nogal eens gebeurt vlak voor het weekend omdat dames dit pas op maandag weer kunnen corrigeren.
 
Ik heb vaker Belgisch / Franse nummers gezien die dan vervolgens in vouchers (ticketsurf etc) betaald willen worden. Die moet je inderdaad nooit vertrouwen, ooit een keer geprobeerd maar dan krijg je te horen dat "de code niet werkt" etc.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan