Recensie Lolita, Amsterdam (voorheen Breda, Utrecht) 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

The O

Stamgast
459
18/08/22
738
55
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6978569-lolita
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Lolita heeft een petite hardbody. Dat had ze gehuld in een minuscuul kanten stringetje en een bijbehorend al even klein bh-tje toen ze de deur van haar appartement opende. In stilte monsterden we elkaar een moment, lachten elkaar toe, en prevelenden wat zinnen om het ijs te breken. Lolita deed een stap naar voren, drukte haar lippen op de mijne, liet haar tong naar binnen glijden, nam mij vervolgens bij de hand en leidde mij, met uitzicht op haar verleidelijk heen en weer wiegende harde kontje, op haar hakjes naar de woonkamer.

Het voorafgaand WhatsApp-contact was duidelijk, vriendelijk, en in goed Engels. Waarschijnlijk was dit contact met Lolita rechtstreeks. Ze sprak naast Portugees ook redelijk goed Engels, en - net als in de eerdere berichtjes - bleek Lolita leuk in de omgang. Zoals ze in de appjes vooraf al aangaf vroeg ze voor pijpen zonder condoom geen toeslag. Dit pijpen deed ze lekker, met de nodige afwisseling, en redelijk diep. Meestal vind ik het niet verleidelijk een DvP te beffen als ik haar laat op de dag bezoek, zoals nu het geval was (23.00). De wetenschap dat een reeks mannen mij voorgegaan is, maakt de activiteit voor mij niet erg aantrekkelijk en de kans dat de dame ervan geniet klein. Voor Lolita maakte ik een uitzondering. Ze kronkelde kirrend heen en weer en leek uiteindelijk klaar te komen - of speelde dit overtuigend.

In een aantal standjes dopten we hierna. Lolita was strak, zoals haar figuur al deed vermoeden, toch hield ze wel van stevig batsen. Elke keer als ik bij doggy even inhield om te checken of zij er ook nog van genoot, kreeg ik een brede grijns te zien en aanmoedigingen te horen om door te gaan. Omdat ik inmiddels behoorlijk bezweet was, zette Lolita een raam open. Van een lagere verdieping of aanpalend studentencomplex was luid feestgejoel te horen. Terwijl Lolita mij op haar knieën aan het klaarpijpen was, leek het gejoel ons aan te moedigen. We hadden de gordijnen niet dichtgedaan, dus het was mogelijk. Nu is een beetje exhibitionisme wel spannend, maar klaarkomen (cim) terwijl mogelijk een volledige studentensociëteit aan het meegenieten is, dat bleek nog een hele opgave, maar gelukkig niet onmogelijk.
 
Vijf minuten vóór aankomst bij Lolita vandaag, kreeg ik het bericht dat ze eerder dan verwacht de woning moest verlaten. Een tweede ontmoeting is er daarom niet van gekomen. Lolita is nu naar Breda verhuisd.
 
Het staat niet op haar Kinky-profielpagina, maar voor pzc, cim, en tongzoenen vraagt Lolita geen toeslag.

Omdat zij dit meldde in het WhatsApp-contact vóór mijn eerste date, veronderstel ik dat dit niet alleen voor mij geldt.

Ook hiermee onderscheidt Lolita zich positief, want veel dames met een €200,- uurtarief vragen tegenwoordig voor die drie diensten €50,- (afzonderlijk, dus 3x €50,-!).
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dit is er eentje hoor.

Haar profielfoto op whats app komt het beste overeen. De foto's bij de advertentie doen geen recht.

Zoals genoemd in de bovenstaande recensie is het een petite hardbody. Vriendelijke communicatie. Appartement is niet denderend, de verhuurder is ook aanwezig (buiten het zicht). Prima ontvangst in lingerie.

Dame spreekt een beetje Engels (Braziliaanse) en wil het naar je zin maken.

Sessie:
Dame hielp bij uitkleden. Deed mn broek en boxer uur, lekker kusjes geven en langzaam pijpen. Mn lul was al flink hard door dat mooie petite lichaam.

Daarna op bed liggen, pijpen met prima afwisseling en speeksel. Afwisseling mede door mijn verzoek. Vroeg netjes op ze mn ballen mocht likken. En daarna ook nog lager, heerlijk. Vervolgens 69.

Verschillende standjes sex met condoom. Spiegel in de kledingkast dus kon lekker kijken. Ze nam initiatief voor standjes. Tussentijds even bijkomen en dan bleef ze ook met speeksel mn ballen wrijven terwijl ze naast mij lag.

Uiteindelijk mond volgespoten en afronden. Toppertje. Koesteren en met respect behandelen.
 
Beetje rare ervaring met afspraak maken met haar, afgelopen vrijdag in Breda.

Ze reageerde snel en positief, en we spraken een tijd af. 5 min later appt ze me dat het niet door kan gaan, ze vertrok naar Rotterdam. Ze stuurde een foto mee van haar ingepakte koffers. Kreeg geen antwoord meer op mijn vraag of ik haar in Rotterdam kon bezoeken.

Denk dat er een boeker tussen zit…en er iets mis ging in de communicatie tussen hen.

Advertentie zegt nu dat ze in Den Haag zit.
 
Beetje rare ervaring met afspraak maken met haar, afgelopen vrijdag in Breda.

Ze reageerde snel en positief, en we spraken een tijd af. 5 min later appt ze me dat het niet door kan gaan, ze vertrok naar Rotterdam. Ze stuurde een foto mee van haar ingepakte koffers. Kreeg geen antwoord meer op mijn vraag of ik haar in Rotterdam kon bezoeken.

Denk dat er een boeker tussen zit…en er iets mis ging in de communicatie tussen hen.

Advertentie zegt nu dat ze in Den Haag zit.
Mijn poging om een tweede afspraakje te maken verliep op een vergelijkbare manier.

Ik denk, bij nader inzien, dat er inderdaad een planner tussen zit. Aan het taalgebruik en de GIF's te zien, dezelfde als die voor Valesca en enkele andere Braziliaanse dames werkt.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6978569-lolita#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had het profiel van 'Lolita', of beter gezegd 'Yasmin', al eerder gezien (ondanks dat ze aangaf hier voor het eerst te zijn), maar had zo mijn twijfels. Toch beviel me het dusdanig wat ik zag, dat ik het gewoon móest weten. Zo klein en atletisch gebouwd, leuke foto's van zowel een fotograaf als haarzelf (ofzo). Zou het?

Contact via Whatsapp verliep soepel, ondanks dat het wellicht een booker was (geen idee eigenlijk). Op mijn vragen kreeg ik netjes antwoord, inclusief een foto en een videootje. In de auto gesprongen richting haar locatie en bij aankomst, na wat gepruts over welke deurbel te nemen, deed daar exact dezelfde dame open. Een klein, supervriendelijk dametje met een geweldige glimlach.

Na een snelle douche, waar ze mij tussendoor nog even een diepe tongzoen kwam brengen, direct op bed beland. Wat een geweldig lijf en ook haar houding beviel me prima. Wat te drinken gekregen ("you'll need it") en ik weet niet, maar ze viel na een korte tongzoen sessie gelijk aan. Haar pijpkunsten zijn fantastisch en ze hield maar niet op! Geweldig, just the way I like it. Lang, diep, zacht, hard en nat. TOP! En inderdaad ook de vraag of ze mijn ballen mocht likken. Nou...toen ik zei dat ze mocht doen wat ze wilde, was het feest losgebarsten hoor.
Sex was ook erg aangenaam met deze petit dame, in diverse standjes mogen genieten van haar.

Na een zeer plezierige "sessie" nog wat drinken gekregen, snel gedouched en met een laatste tongzoen de deur achter mij dicht gedaan.


Positief is ook, dat de afspraak "all-in" was. Alles waar ze mee adverteert, was mogelijk.

Enig nadeel, maar dat is persoonlijk, is de lichaamsbeharing. Ik vind dat persoonlijk wel een dingetje bij (o.a. ?) de Braziliaanse dames, het groeit werkelijk overal. Daarom heb ik haar "hygiëne" als "voldoende" beoordeeld (verder alles tip top in orde).
Ja, ze was wel geschoren...maar een week geleden ofzo. En ook beharing op armen etc. is voor mij een lichte afknapper, maar goed. Wellicht zeuren om het zeuren, maar ik heb toch liever alles zo glad als een aal.
 
Dan zal ze terug zijn naar Brazilië, ze gaf al aan binnenkort terug te gaan toen ik er was vorige week. Niet gevraagd of ze terugkomt, maar dat vermoed ik wel
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan