Recensie Lolita, Amsterdam 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Serafijn

Wandelaar
99
28/10/21
119
41
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9743844-lolita
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Sinterklaas brengt een leuk cadeautje: de komende week is Lolita (die vroeger in Roosendaal ontving onder andere artiestennaam) weer in Nederland. Ze ontvangt met een al even aantrekkelijke dame in Amsterdam-ZO. Parkeergelegenheid en privacy zijn uitstekend.

En uitstekend is ook Lolita: vriendelijk, goedlachs en gewoon ronduit leuk. Ik heb twee uur met haar doorgebracht. Het was verschrikkelijk leuk en een nieuwe afspraak is al gemaakt.
 
Thanks @Serafijn , great review appreciated as usual, not sure why not share here who is the other lady, it doesn't seem to be topsecret, from kinky, look for Ling, "DUO with my girlsfriends LOLITA" :)

Actually also directly from Lolita's profile :ROFLMAO: "Possible duo with my girlfriend Ling"
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9743844-lolita
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Normaal niet echt mijn type maar ik wilde die grote meloenen van haar ontmoeten. Appcontact verliep vlot, vriendelijk en netjes dus een afspraak was zo ingepland.

Zelfde als op de foto's: kleine, onschuldige, timide, oprechte, vrolijke jongedame met een schattig stemmetje. Niet dik of slank lichaam maar curvy met grote natuurlijke borsten voor de liefhebbers. Gelijk tz-en op de gang en op haar kamer, geld gegeven, uitkleden, verder tz-en, op haar knietjes gezet, pijpen prima, handje ertussen subtiel weggelegd, ging ook dieper op mijn verzoek maar geeft wel haar grenzen aan; mocht niet helemaal achterin haar keel duwen, daarna haar een befrimbeurt gegeven waar ze kirrend en oprecht van genoot, condoom erom, staand doggy haar lang en hard geneukt wat ze gewillig onderging, mocht niet te hard op haar gevoelige billen slaan, na een tijdje kreeg ik het seintje om te komen dus liggend op bed pijpend en trekkend alles eruit gespoten. Relaxed nagepraat met veel grapjes van haar kant. Na een tijdje opfrissen, aankleden en ruimschoots over tijd weer tevreden vertrokken.

Kortom: leuke curvy jongedame met flinke natuurlijke borsten. Eindelijk weer een keer een relaxte jongedame te ontmoeten die gewoon haar werk met plezier doet. Voor herhaling vatbaar.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan