WHEM Lolita, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ok, deze dame heeft een waslijst aan extra mogelijkheden en vraagt daar een prijs voor. Maar deze prijzen zijn relatief laag en veel van de extras zijn niet bij iedere dame te vinden. Ik begrijp de negativiteit niet zo, ze is juist behoorlijk duidelijk.
 
Ik zou ook echt geen negatief woord richting haar sturen hoor, dat gaat me te ver.

Maar ik denk dat het sentiment meer is dat als je overal een extra voor wil, dan lijkt het alsof je die dingen het liefst niet doet. Redelijk logisch voor handelingen waar je extra werk aan hebt (denk aan anaal of klaarkomen over het gezicht waar je nog voor/na de date moet opschonen), maar om nou extra te willen voor 5 verschillende dingen die bij blowjobs horen.. Dan lijkt het alsof ze juist expres moeite gaat doen om je een heel slechte pijpbeurt te geven in plaats van gewoon een natuurlijke actie.

Of bijvoorbeeld dat je bezig bent met 69, maar als je dan vraagt of ze even rechtop gaat zitten ze zegt "nee, daar moet je eerst maar een tientje uit je portemonnee voor toveren 🤓" . De prijs is niet echt het relevante in dit soort gevallen. Meer dat je al kan verwachten dat zo een date echt moeilijk natuurlijk zal verlopen. Maar je hebt wel gelijk dat het in ieder geval vooraf al duidelijk is en niet alle extras een fortuin kosten. Hoewel het echt wel flink kan oplopen als je bijvoorbeeld al 160 euro zou moeten bijleggen voor het complete blowjob pakket.
 
Terug
Bovenaan Onderaan