Recensie Lolita, Amsterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

bobdebob

Wandelaar
51
28/10/21
31
7
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/new-babygirl-in-town-near-science-park_7956783
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Foto's en tekst op haar Kinky profiel hebben me verleid tot een bezoekje. Helaas helaas de werkelijkheid was anders. Wel de dame van de foto's maar daar waren de nodige filters overheen gegaan. Een alledaags meisje, beetje mollig en zeer onervaren. Dat hoeft geen probleem te zijn, maar in dit geval was dat het wel. Spreekt nauwelijks engels, en geen enkele uitstraling. Daarmee was de toon gezet. Lag er als een zak aardappelen bij, geen enkele inzet en dan is bij mij de lol er snel af. Eigenlijk was het appartement waar ze ontvangt nog het leukste, prachtig uitzicht richting IJmeer en verder.
Dametje is uit op snel geld verdienen en kan beter wat anders gaan doen. Ik was binnen het half uur weer vertrokken, bijna blij dat ik weer naar buiten kon. Had wel voor een uur betaald.........
En verder? Geen handdoeken en na een moeizame trekbeurt slechts een goedkope wc rol om de zaak enigszins te reinigen. Een absolute no go!!!
 
En ook zo'n typisch lekker fout profieltje. Voor slechts 180 p/u mag je haar verwennen zoals zij dat wenst, kwaliteit en lekker lang. Dit i.c.m. 24x7 open en bare.

I Always prefer Quality rather then quantity.
I do accept last minute appointments but PreBookings are Highly Encouraged

Zou ik niet snel boeken.
 
Volgens mij ben ik bij deze dame geweest. Ze zat toen op IJburg. Heel afstandelijk en weinig aan. Pijpen deed ze met continue een doekje erbij. Niet echt opwindend en eigenlijk heel erg saai. Ik had enorm veel moeite om hard te worden en blijven iig. Ze had destijds mooie foto's, maar bij binnenkomst was ze een behoorlijk gezet. Kan de chat met haar niet meer terugvinden, omdat ze de optie gebruikt waarbij de posts worden verwijderd na een x aantal uur/dagen.
 
Weer een nieuwe advertentie erbij:
Foto's gevonden:
 
Potverdorie ik heb wel pech met de dames dit weekend! Alles wat me wat lijkt wordt hier hard onderuit gehaald of het is een fake ad 😭

Scheelt me overigens wel weer een uur rijden, dat dan weer wel
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan