- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lolita-girl-3.html
- Totale kosten (in euro)
- 60
Deze jonge dame komt al jaren naar Leuven en verblijft daar op wisselende adressen. Ik was aangenaam verrast. gezien zij zonder cd, na het gevraagd te hebben of het met of zonder moest, mij lange tijd met haar mond en tong geplaagd heeft vooraleer het betere pijpwerk in te zetten. Ettelijke keren vroeg ze wat ik wou, of het goed was enz Standjes mochten gekozen worden, ze deed leuk mee, nog een doekje klaar op het einde , ik mocht achteraf douchen of opfrissen. Ze heeft geen klok op gezet en ging achteraf nog wat liggen om te babbelen.
Ze ontvangt wel op een goede maar niet echt discrete plek in het midden van de stad.. Er waren ook wat werken bezig in het gebouw en er zat een arbeider op de trap zijn ding te doen...beetje vervelend maar wellicht strikt tijdelijk Voordeur werkt met een code en daar sta je dan wat te prutsen vooraleer binnen te graken. Wegens vele vaste klanten zei ze is het soms niet gemakkelijk haar nog vast te krijgen. Tja, misschien word ik ook wel vaste klant. Geen extras gevraagd; ik ben voor veel meer geld al veel slechter behandeld dan hier.
Ze ontvangt wel op een goede maar niet echt discrete plek in het midden van de stad.. Er waren ook wat werken bezig in het gebouw en er zat een arbeider op de trap zijn ding te doen...beetje vervelend maar wellicht strikt tijdelijk Voordeur werkt met een code en daar sta je dan wat te prutsen vooraleer binnen te graken. Wegens vele vaste klanten zei ze is het soms niet gemakkelijk haar nog vast te krijgen. Tja, misschien word ik ook wel vaste klant. Geen extras gevraagd; ik ben voor veel meer geld al veel slechter behandeld dan hier.