WHEM Lolita, prive-ontvangst Lelystad

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

makkebeer

Meubelstuk
Forumpionier
1.612
01/07/21
1.728
92

Iemand ervaring met deze hete ebony uit Zuid Amerika.
Ze houd van een lekkere banaan, dus in ieder geval gevoel voor humor.
 
Geen kontakt met Anisa, dus Lolita als tweede geprobeerd te kontakten.
Wattsapp in mijn beste spaans werd gelezen, maar geen reactie. Bellen werd niet opgenomen.
Wattapp geswitched naar engels, kreeg reactie dat ze in Amsterdam zat.
Gevraagd waar in Amsterdam, geen reactie meer.
Check op kinky en wattapp naar Lolita, je advertentie op kinky staat nog steeds op Lelystad.???
Geen reactie meer.
Twijfelgevalletje dus deze Lolita????
 
Geen kontakt met Anisa, dus Lolita als tweede geprobeerd te kontakten.
Wattsapp in mijn beste spaans werd gelezen, maar geen reactie. Bellen werd niet opgenomen.
Wattapp geswitched naar engels, kreeg reactie dat ze in Amsterdam zat.
Gevraagd waar in Amsterdam, geen reactie meer.
Check op kinky en wattapp naar Lolita, je advertentie op kinky staat nog steeds op Lelystad.???
Geen reactie meer.
Twijfelgevalletje dus deze Lolita????
Zie op Kinky dat ze in Diemen ontvangt.

Zijn haar foto's echt? @hellraiser666 jij kan toch checken ?
 
Gisteren stand de add van Kinky nog op Lelystad, terwijl ze zei in Amsterdam te zijn.
Oke Diemen en Amsterdam is niet veel verschil.
Meeste fotos zijn wel consistent met het filmpje.
De eerste foto in de auto, waarop ze een grote kont lijkt te hebben, wijkt af van de rest, ook geen tattoo op de rug.
 
Ik heb via WA een afspraak met haar gemaakt voor de volgende dag. Daarna las ik dit draadje. Haar aangegeven dat op een site op internet bericht stond dat foto's niet van haar zijn. Dat ontkende ze en stelde stellig dat zij het was. Volgens haar kwam het omdat ze toen de foto's werden genomen ze steil haar had en ze nu krullend haar had. Ze stelde voor om te videobellen voorafgaand aan de afspraak. Dat leek me een prima deal.
Voorafgaand aan de afspraak was ze niet meer bereikbaar, op het tijdstip van de afspraak ook niet. Haar via WA gemeld dat ze volgens mij dus nep is. Uren later kreeg ik antwoord dat ze 's nachts had gewerkt en daardoor nog sliep op het tijdstip van onze afspraak. Met een sorry, (oprechte sorry nog wel) moest ik het verder doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan