Recensie Lora, Amstelveen 3,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kortka7

Wandelaar
Forumpionier
36
05/07/21
63
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/9554358-lora
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De foto's van Lora zagen er zo goed uit dat ik toch maar is langs moest gaan. Leuke vrolijke dame deed de deur open, moest even goed kijken het is er echt wel … al zijn de foto's zeker van enkele jaren terug en erg glossy geschoten. Lora is nog steeds een erg geslaagde mix van Oost Europese en Aziatische genen met iets meer vlees op de botten maar vooral erg aangenaam in de omgang. Dame weet wat ze doet, en heeft zo haar skills, pijpen gaat helaas wel met, maar kan ze geweldig. Intiem was lekker onbevangen en wild (helaas een vreselijk krakend/piepend bed). Na diverse standjes een goede ontlading. Tijd voor een korte hoofdmassage, een watertje en wat conversatie tijd. Zag dat we nog 20 minuten hadden dus werd de 2e ronde gestart, heerlijk hoe ze er weer vol voor ging. Na afloop nog effe relaxed douchen en babbel met Lora. Ze had er zin in deze Bevrijdingsdag! Prima date overall
 
Mooi! Hoe was het gesteld met de borsten en billen?
Het was allemaal niet meer zo strak zoals op de foto's! Lora is echt wat jaartjes een kind en een paar kilo verder. Maar nog steeds lekker in mijn optiek. Wat betreft pzc, in het standje 69 kwam er een cd om, geen punt van gemaakt want ik was al lekker bezig. Ook niet verder naar gevraagd want ook met cd was de blowjob echt super.
 
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Mijn ervaring met Roemeense DvP's is overwegend (zeer) negatief: één zeer positieve uitzondering hierop vormde een Roemeens-Thaise DvP.
 
Opmerkelijk dat Lora het bovenaan haar pagina heeft over "Real lesbian trio" en bij seksuele voorkeur "hetero" opgeeft. Weet je met welke andere dame dit trio plaatsvindt?

Trio's met DvP's zijn vaak een deceptie omdat de dames totaal geen aantrekking tot elkaar voelen of elkaar zelfs niet aanraken. Ik heb een DvP gedatet die trio's deed met haar zus en dat niet als incest beschouwde omdat ze elkaar niet aanraakten...
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
She returned me my money, I spent it on her friend Mila
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Absolutely fucked up service. Look at her fucking attitude. You are not even allowed to park your car at a place of your choice.

Despite all of this, I went ahead as I really was in need of a good fuck. Tried French kissing (after having agreed over WhatsApp) her and she moved her lips away three times. Also, she started making faces when I said I wanted to open her dress. I am usually very impulsive and today was not different, so I was like fuck you- I am leaving. Keep the fucking money to yourself.

I think she was really ashamed of herself and she instead requested me to either take my money back or try out her next room friend (Mila), a review of which I will write shortly. That saved my day. I told her she can keep the money but she was really very ashamed I think. Her friend came out from the other room and French kissed me in a manner I'll never forget. Again, review coming shortly. She also said she's gonna try anal with me.
IMG_0755.jpeg
 
Laatst bewerkt:
She probably meant to hold on with coming over, i don't think she was too concerned about where to park the car, but don't get me wrong I totally get your drift, also not a fan of authoritative attitude and cheap promesses, I would have probably have done the same as you did and glad to hear Mila sounds like a topper, she's on my to do list!
 
With all respect, - it's something difficult to get the greater picture hearing/seeing only snippets - but I don't see the "fucked up service".

She starts the first text message with "Please park....", then her second response ("NO") might be a bit blunt but that may be attributed to a limited mastery of the English language combined with time pressure (i.e. being overwhelmed that you were already on your way).

With regard to the French kissing: demanding French kissing the moment you step in the room might be a bit too much. Some ladies experience this as very intimate. Don't you think that if you had allowed the contact to grow, it would have been possible, that it was more a matter of timing than unwillingness?
 
With all respect, - it's something difficult to get the greater picture hearing/seeing only snippets - but I don't see the "fucked up service".

She starts the first text message with "Please park....", then her second response ("NO") might be a bit blunt but that may be attributed to a limited mastery of the English language combined with time pressure (i.e. being overwhelmed that you were already on your way).

With regard to the French kissing: demanding French kissing the moment you step in the room might be a bit too much. Some ladies experience this as very intimate. Don't you think that if you had allowed the contact to grow, it would have been possible, that it was more a matter of timing than unwillingness?
I'll start with your third point. I wasn't 'demanding' French kissing from the first moment. Not sure where you derived that from but I'm taking it that English is not your first language either- which is fine. I really tried to make it easy it for her by indulging in a bit of conversation and then by slowly taking her to bed; and then starting to French kiss. That's when she turned her face around again and again. And this was after I had explicitly stated in my message I am very interested in TZ and to which she had agreed.

With regards to the "No", since that's your assumption, I'll take mine as what I'd like to believe as correct. And the answer for that lies only with her in that case. Irrespective of that fact, my "fucked up service" description didn't include that as I still visited her.

With regards to the snippets and not getting the bigger picture, feel free to ask any questions you like and I'll try my best to answer anything that I experienced in that limited time.

See, that's my personal review. At the end of the day, you are always free to go to any DVP you like, and we all know experiences might vary.

Also, please don't mind. I am not taking this personally but since I have actually spoken to her, I can tell you that her English is probably better than yours. She spoke pretty good English. So, I don't think that was due to a bad command of the language.

\\Mod edit: off topic berichten verwijderd. Graag terug on topic in dit recensie topic.
 
Laatst bewerkt:
vandaag bij Lora geweest . Ze kan in het begin wat verlegen en afwachtend overkomen. Maar als ze eenmaal op gang komt . Omg dan is het geweldig . Ze geniet er zelf ook enorm van . Jammer dat ze morgen vertrekt . Ga haar zeker nog is bezoeken. Ze is prachtig. Half koreaans half pools 🥰🥰🥰
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen weekend bij Lora geweest. Prachtige dame . Eur aziatische roots . In het begin nog wat afwachtend maar eenmaal op gang gekomen. Mmmm . Zelf genoot ze er ook van . Haar gezicht sprak boekdelen .
Mmm ze is helaas naar huis en advertentie is offline . Maar ze gaat mij zeker terugzien.
Tongzoenen in begin nog voorzichtig maar op het eind . Ik denk als ze eenmaal kent dat de tweede keer nog beter is .
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9554358-lora
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Onlangs deze dame ook bezocht. Op basis van de recensies op kinky had ik er veel van verwacht maar ik vond het matig. Voor 45 min afgesproken maar ik stond na 20 min weer buiten. Alles was gericht op zo snel mogelijk afwerken. Ze is ouder dan in de advertentie staat vermeld.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik vond het niet zo dramatisch als hier boven werd geschreven. Gewoon wel een ok date. Ze doet bij mij niet aan tongzoenen, verder was haar inzet prima. Uur werd gewoon volgemaakt. Ze vond het neuken wel leuk en/of kan goed acteren. Wat ik nog veel beter vind is haar prijspunt. Wat mij betreft geslaagd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Inmiddels is Lora weer terug in Amstelveen . En haar snel weer bezocht . Wat een beauty. Perfecte mix east meets west . Is persoonlijk maar ik vind haar heel knap . Mooi figuur en borsten ( voelen ook lekker en gevoelige tepels .) In het begin kan ze wat rustig overkomen maar eenmaal in bed . Heerlijk gezoend en gepijpt ook Dt ( hoewel ik niet klein geschapen ben ) . Daarna kwam ze op mij zitten en na een tijdje kwam ze klaar . Vervolgens zijwaarts en ze moest haar hand voor haar mond houden om niet teveel geluid te maken . Zij geniet er echt van . Vervolgens heerlijk afgemaakt met blow en handjob. Ik krijg het er weer warm van . Heb je een goede klik met haar dan heb je een geweldig uurtje. Ze is er tm as zondag .
 
Inmiddels is Lora weer terug in Amstelveen . En haar snel weer bezocht . Wat een beauty. Perfecte mix east meets west . Is persoonlijk maar ik vind haar heel knap . Mooi figuur en borsten ( voelen ook lekker en gevoelige tepels .) In het begin kan ze wat rustig overkomen maar eenmaal in bed . Heerlijk gezoend en gepijpt ook Dt ( hoewel ik niet klein geschapen ben ) . Daarna kwam ze op mij zitten en na een tijdje kwam ze klaar . Vervolgens zijwaarts en ze moest haar hand voor haar mond houden om niet teveel geluid te maken . Zij geniet er echt van . Vervolgens heerlijk afgemaakt met blow en handjob. Ik krijg het er weer warm van . Heb je een goede klik met haar dan heb je een geweldig uurtje. Ze is er tm as zondag .
Bij Lora geweest en zeker voor herhaling vatbaar. Sluit me bij Rudolfo aan (alleen op niet klein geschapen na😇). Komt wat verlegen over maar ze komt helemaal los.
Ja de foto's zijn geshopt (bij wie niet?). Erg? Nee, in het echt op natuurlijke wijze vind ik haar knapper. Super strak figuur? Nee, in real life mooier. Ze het Engels niet 100% machtig en begreep dat haar kamergenoot de communicatie verricht.
Behalve vingeren klopt behalve klopt. Daarentegen mocht het duimpje voorzichtig…maar niet helemaal.
Herhaling? Zeker weten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan