Recensie Lora, Schepenenvijverstraat 19A/2, bar Crystal 3,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ga maar af en toe 's avonds en 's nachts, en toch zie ik ze altijd wel eens vrij staan. Ook enkele nachten geleden heb ik ze gezien. Pieter Vanderdonck 13. Groot raam.

En op haar vorige (eerste) plaats, Schepenenvijverstraat 19A stond ze ook telkens in de avond/nachtshift.
 
Laatst bewerkt:
weet iemand of Lora nog terugkomt? ze is alweer een tijdje weg. heb nog niet veel gewandeld in mijn leven, maar bij haar had ik wel 2 keer een topervaring.
 
weet iemand of Lora nog terugkomt? ze is alweer een tijdje weg. heb nog niet veel gewandeld in mijn leven, maar bij haar had ik wel 2 keer een topervaring.
Aub mijden. Ik heb er ook nog eens bijgeweest over een paar maanden en ze is helemaal veranderd. De eerste keer vorig jaar van mij was ook super maar nu is het bandwerk geworden. Rap rap rap money money money En zo min mogelijk werken. Te mijden. Je bent verwittigd. Van mij mag je gaan als je haar vind, maar hou dit bericht in je achterhoofd.
Is van vele dames hetzelfde liedje.
Hele dagen lopen ze te klagen en te zagen, maar de service gaat zienderogen achteruit. Tja dan moet je niet verwonderd zijn dat de guys niet meer terugkomen e.
 
Te mijden is ze zeker niet!
Ze is wel wat strikt van tijd, ze laat het wat vooruitgaan.
Ze zal altijd wel extra's voorstellen maar als je die gaat weigeren blijft ze even vrolijk en vriendelijk.
Pijpwerk is mss vrij kort maar goed, ze pijpt vrij stevig maar van dat slap pijpwerk wordt ik niet vrolijk van.
Intiem mag je 2 standjes zelf kiezen, ook cowgirl pos. wat een deel dames al niet meer willen doen.
Ondanks mijn leeftijd (veertiger) kom ik wel vrij snel klaar op voorwaarde dat het pijpwerk en intiem goed is.
En op dat vlak is ze zeker boven het gemiddelde wat dames te bieden hebben in de buurt!
Voor een snelle wip met een jonge skinny dame die je een deftige beurt wil geven, vind ik ze nog altijd een aanrader.
Uiteraard is iedere mening anders.

Als je echt de tijd wilt nemen ga je beter naar een privéhuis maar daar kan het pijpwerk en intiem ook tegenvallen!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan