Recensie Lore, Brussel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sex10ver

Stamgast
Forumpionier
366
06/07/21
4.195
42
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-lore-anal-hot-3.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na lange tijd ben ik vorige week nog eens langsgegaan bij de blonde, Brazilaanse Lore. Ik heb er destijds op Hookers al over geschreven en ook al even in de algemene thread van Vlaams-Brabant een korte reactie over haar geschreven, maar er staat dus nog geen review van haar hier op deze site. Tijd voor verandering...!

Zoals ik al aangaf in m'n eerdere reactie is dit wel degelijk de dame van de foto's, maar - zoals zo vaak - zijn er ondertussen wel wat jaartjes bijgekomen op de teller. Ik vind haar in elk geval nog steeds een knappe verschijning. Ze heeft geen typisch latina-lijf, maar is vrij klein en slank, met een bijgewerkte boezem en leuk kontje (niet zo groot als bij de meeste latina's) en lang blond haar (extensions). Ze spreekt gebrekkig Frans, naast haar moedertaal Portugees en wat Spaans. Het helpt dus als je ook wat thuis bent in 1 van die laatste talen.

Het was de eerste keer in 2 jaar dat ik haar terug bezocht. Het weerzien was aangenaam, zij het niet extreem hartelijk van haar kant, maar ze is altijd al een klein tikkeltje "afstandelijker", zonder echter koel te zijn: het is geen type die je van zodra je binnen bent bijna met huid en haar opeet en de kleren van je lijf rukt, maar ze knuffelt en tongzoent wel.
Ze laat zich ook gewillig beffen en vingeren (ook in haar zéér toegankelijke kontje dat je voor een meerprijs van €50 ook mag neuken - wat ik vorige keren al gedaan heb, maar nu niet) en pijpt ook met overgave en schijnbaar plezier (en zonder rubbertje). Bij intiem brengt ze wel een behoorlijke "kwak" glijmiddel aan, dus als je je daar aan stoort, ben je bij deze gewaarschuwd.

Ze heeft wel een beetje de neiging om te "sturen" (zoals ook bv aangehaald door onze Franstalige collega's op Youppie), maar als je zelf voldoende initiatief neemt gaat ze daar ook wel in mee. En ze kan door haar professionalisme soms ook wel erop aansturen dat je sneller dan verhoopt komt, zodat de sessie soms wat korter duurt, al ben ik deze keer toch een klein uur binnen geweest (wel met douche vóór en nà inbegrepen in die tijd). Vandaar dus geen 5 maar 4 sterren voor deze fijne (maar niet buitengewone) sessie met een knappe, "iets rijpere" dame aan een zeer scherpe prijs.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan