WHEM Loreen, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een bekende. Heeft vaak nieuwe advertenties en wisselt vaak van namen. Ze had een aantal maanden geleden 2 profielen op kinky waarbij eentje met nzc werd geadverteerd. Ze adverteerd nu wel met gezicht. Voorheen niet.

Weet vrij zeker dat dit haar recensie pagina was:

Zou best kunnen. Loreen had mei/juni 2 advertenties. Als beatrice en Alice. Deed ook nzc. Destijds zocht ik ook op recensies van haar en kwam de Roxy pagina ook tegen. Wat ik wel zeker weet is dat deze Loreen van OP wel degelijk hier is besproken.

Edit:
@MeesterMees Nee ik heb toch gelijk. Dit is Roxy/Beatrice. Ik heb even opnieuw naar de Beatrice/Roxy topic gekeken en nu weet ik 100% zeker dat het wel klopt. Loreen = Beatrice/Roxy.

Leeftijd, lengte, haarkleur (al hoewel licht oranje = rood), afkomst en ervaringen komen helemaal overeen. Dame is van Roemeens afkomst. Spreekt geen woord Nederlands of Engels. Communicatie moet via app. OP gaf aan Beatrice/Roxy in Diemen te hebben bezocht maar dat ze daarna rond het Vondelpark bevindt. Dat is ook precies waar ik haar heb bezocht. Net naast het Vondelpark.

Foto #7 op de ad van Loreen met de badkamer selfie waarbij ze haar hand op haar achterhoofd heeft is ook nog de WA profielfoto van Beatrice die nog online staat.

Laatst bewerkt:
Voor mij wel.

Zie nog dat ik een standaard bericht kreeg bij het benaderen voor een afspraak met een lijst van haar opties en prijzen. Daarbij ook vermeld dat ze geen donkere kerels date. Had jij dat ook?

Terug
Bovenaan Onderaan