WHEM Lorena, Almere

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben relatief recent met wandelen begonnen, dus misschien een domme vraag, maar waarom verkassen sommige DVP's ze snel en vaak? Is dat een veeg teken waar je alarmbellen van moeten af gaan?
 
Ik ben relatief recent met wandelen begonnen, dus misschien een domme vraag, maar waarom verkassen sommige DVP's ze snel en vaak? Is dat een veeg teken waar je alarmbellen van moeten af gaan?
Geen domme vraag. Er zijn hier wel wat dames die switchen van locatie, maar meestal zie je dan Amsterdam, Den Haag en Rotterdam. Heeft soms te maken met het hebben of zoeken naar een goede accommodatie. Vaak hebben deze dames hier wel recensies en zijn ze bekend.

Maar meestal is het wel red flag, zeker als dames nog niet hier besproken zijn is dat een indicatie.

Deze dame heeft 2 recensies op Kinky en hoewel dat niet altijd betrouwbaar is lijkt ze wel echt te zijn. Beetje gek, maar minder positieve reviews zijn daar vaak betrouwbaarder dan de positieve.
 
Deze dame heeft 2 recensies op Kinky en hoewel dat niet altijd betrouwbaar is lijkt ze wel echt te zijn. Beetje gek, maar minder positieve reviews zijn daar vaak betrouwbaarder dan de positieve.
Recensies op Kinky hebben totaal geen nut, ik heb het vermoeden dat een beheerder zelf positieve recensies schrijft en zodra een echte klant iets minder positiefs neerzet word de functie voor recensies uitgezet.
 
Recensies op Kinky hebben totaal geen nut, ik heb het vermoeden dat een beheerder zelf positieve recensies schrijft en zodra een echte klant iets minder positiefs neerzet word de functie voor recensies uitgezet.
Eens. Dame had twee minder positieve recensies en de recensiefunctie is nu uitgezet. Maar daarom schreef ik ook: minder positieve recensies op Kinky zijn wél betrouwbaar over het algemeen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan