Recensie Lorena, Amersfoort 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

StingerMissl

Wandelaar
88
26/10/22
1.793
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amersfoort/2264440-lorena
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag deze dame bezocht; recent nog bij Arina geweest maar zocht toch even iets anders en iéts lagere prijsklasse. Lorena ontvang in het westen van Amersfoort, in een niet zo grote doch vrij nette kamer. Het is de dame op de foto's, wellicht ietsje meer rubenesk gevormd en borsten die wat groter blijken dan op de foto's.
Na het betalen en uitkleden ging Lorena gelijk op de knieën en begon enthousiast te pijpen, wat ze erg lekker kan. Na hier even uitgebreid van te hebben genoten wilde ik haar verwennen, en ze presenteerde me uitnodigend haar mooie all natural tieten waar je goed mee mag spelen; ondertussen vingerde ik haar kutje waar ze lekker nat van werd. Niet lang daarna nog even gebeft: haar poes was behoorlijk harig (ben ik geen gigantische fan van maar allee, gaan met die banaan) dus dat ging met enige voorzichtigheid. Om te concluderen ging het neuken eerst fanatiek in doggy en daarna in op soortgelijk tempo in missio, waarbij ze me flink aanmoedigde zodat het hoogtepunt niet ver weg was. Tijdens het aankleden nog een beetje in het Engels gekletst, en met een zoent op m'n mond en een complimentje ('very good sex baby') stond ik na 30 minuten weer buiten.
Lorena is een aardige dame die duidelijk communiceert over de app, lekker meedoet en er heel leuk uitziet, maar als ik 100% eerlijk ben vond ik het niet zo vreselijk bijzonder; kan zijn dat ik met deze dame van mijn kant gewoon niet zo'n klik had. Mijn eigen oordeel is dat als je gewoon even zin hebt, daadwerkelijk de dame wil die in de advertentie staat en niet per se op zoek bent naar een GFE, je bij Lorena aardig aan je trekken komt. Leuk voor een keertje, maar denk niet dat hier veel herhalingsgevaar in zit voor mij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan