WHEM Lorena Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze dame heb ik nog niet eerder zien adverteren, dus zo raar is het niet dat er onder de actieve leden nog niets bekend is over deze dame. Daarbij is het eerder uitzondering dat je hier nuttige inhoudelijke reactie krijgt.

Iemand die echt heel nieuwsgierig is naar een dame laat zich natuurlijk niet tegenhouden door gebrek aan informatie en gaat veldwerk verrichten. ;)
 
Helemaal mee eens, maar voor mij kan dat wel een duur grapje worden omdat ik uit de omgeving van Nijmegen kom, en daar is mijn smaak vrouw een uitzondering.
 
Nog steeds niemand ervaring met haar? als ze in Nijmegen werkzaam was had ik het gewaagd, maar om haar naar Nijmegen te laten komen voor een paar uur, ben ik gewoon bang dat ze extra voor handelingen gaat vragen, plus spreekt ze Engels?
 
Dat je de taxi moet betalen lijkt me vanzelfsprekend met zo'n afstand...

Maar je hebt in elk geval reactie gekregen, das al heel wat. Ik "wacht" al een week of 2, 3 op antwoord van deze dame.

Wat is er extra?
 
Of....doe eens gek, spring in het diepe en schrijf dan je eerste spetterende recensie ✌️
Als ik geld zat had zou ik gek doen maar, ik heb contact gehad en ik woon in Nijmegen en ik doe niet aan bezoeken, dus moet ik haar naar Nijmegen laten komen kost me de taxi heen en terug plus ze vraagt extra Dus zo een date kost me meer dan 200 euro voor een uurtje.
Ik hoop dat ze een keer in Nijmegen is voor een weekje of weekend, dan zou ik de gok wagen.
 
Als ik geld zat had zou ik gek doen maar, ik heb contact gehad en ik woon in Nijmegen en ik doe niet aan bezoeken, dus moet ik haar naar Nijmegen laten komen kost me de taxi heen en terug plus ze vraagt extra Dus zo een date kost me meer dan 200 euro voor een uurtje.
Ik hoop dat ze een keer in Nijmegen is voor een weekje of weekend, dan zou ik de gok wagen.

Goed dat je het niet hebt gedaan. Ik heb haar bezocht.

Is inderdaad de dame van de foto; gigantisch lekker. Spreekt geen Engels, enkel Spaans. Communicatie via Google translate.

Service gigantisch onder de maat en zeker voor die prijs. Zoenen doet ze zonder tong terwijl wel staat vermeld dat ze dat doet. Na een paar keer wilde ze niet eens meer zoenen terwijl dat juist echt m'n ding is. GFE gehalte: 0. Ze zoekt niet op wat ik lekker vindt.

Ligt denk ik niet aan mij, gezien ik vele betere ervaringen heb gehad bij andere dames. Ik weet best hoe ik een dame moet plezieren en ben daarnaast jong en sport 5 keer per week; heb een atletisch lichaam (dus geen lelijk bodybuilder lichaam).

Ik heb haar gevraagd om te masseren; dat kon ze helemaal niet. Rug was niks aan. Voorkant ook niet. Waarschijnlijk had ze dat nog nooit gedaan, aangezien ze op m'n maag drukte. Moest bijna kotsen. Ik vroeg haar om een penismassage; ze lachte een beetje en wilde dat niet doen.

Pijpen leek een grap; super slecht. Helemaal gevoelloos en keek me een beetje raar aan. Daarna maar snel ff gevoelloos geneukt omdat ik had betaald en wilde snel weg.

Hoog raamdame - gehalte.

Als je mijn advies wil; niet je vingers eraan branden. Tenzij je een mooi meisje wil neuken…maar dan kun je net zo goed een paar tientjes betalen bij een raam.
 
Goed dat je het niet hebt gedaan. Ik heb haar bezocht.

Is inderdaad de dame van de foto; gigantisch lekker. Spreekt geen Engels, enkel Spaans. Communicatie via Google translate.

Service gigantisch onder de maat en zeker voor die prijs. Zoenen doet ze zonder tong terwijl wel staat vermeld dat ze dat doet. Na een paar keer wilde ze niet eens meer zoenen terwijl dat juist echt m'n ding is. GFE gehalte: 0. Ze zoekt niet op wat ik lekker vindt.

Ligt denk ik niet aan mij, gezien ik vele betere ervaringen heb gehad bij andere dames. Ik weet best hoe ik een dame moet plezieren en ben daarnaast jong en sport 5 keer per week; heb een atletisch lichaam (dus geen lelijk bodybuilder lichaam).

Ik heb haar gevraagd om te masseren; dat kon ze helemaal niet. Rug was niks aan. Voorkant ook niet. Waarschijnlijk had ze dat nog nooit gedaan, aangezien ze op m'n maag drukte. Moest bijna kotsen. Ik vroeg haar om een penismassage; ze lachte een beetje en wilde dat niet doen.

Pijpen leek een grap; super slecht. Helemaal gevoelloos en keek me een beetje raar aan. Daarna maar snel ff gevoelloos geneukt omdat ik had betaald en wilde snel weg.

Hoog raamdame - gehalte.

Als je mijn advies wil; niet je vingers eraan branden. Tenzij je een mooi meisje wil neuken…maar dan kun je net zo goed een paar tientjes betalen bij een raam.
Bedankt voor je reactie en waarschuwing, moest je ook extra betalen voor pzc?
 
Ik zit even te kijken, maar kan geen recensie plaatsen hier. Wellicht een verkeerd draadje om dat te doen? Ik maak een nieuwe aan in privé ontvangst. @moderator kun jij ze dan samenvoegen?
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan