Recensie Lorena Lolita, Zwolle

LorenaLolita

Newbie
DVP
14 dec 2021
12
92
www.lorenalolita.com
Ik heb die vriendin gezien, maar is niet heel oud hoor....ik schat zo dezelfde leeftijd, maar lang niet zo knap als Lorena. Wel mooi hoor en mooi figuur ook, maar Lorena is echt meer een model (dat was ze ook voor dit werk).
En ja de prijs is omhoog gegaan.... begrijpelijk. Het is geen hobby hè....het is werk en de vraag is hoog....dus ze heeft groot gelijk.
Geen TZ is inderdaad jammer, al mag je wel zeker lekker met haar zoenen, alleen niet je tong achter in haar keel duwen...ik heb het nooit echt gemist....maar Zwolle is inderdaad erg ver....en met de huidige benzine prijs en de verhoging van haar prijs wordt het een hele dure onderneming terwijl er dichterbij huis gelukkig ook genoeg mooie meiden zijn (met TZ).
Overigens kan Lorena pijpen (zonder!) als de beste. Zeker als ze dan warme melk in haar mond doet en je dan begint te pijpen...zoiets lekkers heb ik zelden aan mijn pik gevoeld.
Hopelijk gaat ze een keer 'on tour' in de Randstad.
Hey thanks! 🥰 En hmm ik neem je verzoek heel serieus, en wil dit wel gaan inplannen! Welke stad raad je me aan om eens naar on tour te gaan? 🫦

• Leuk
Waarderingen: Floepert26

LorenaLolita

Newbie
DVP
14 dec 2021
12
92
www.lorenalolita.com
Heerlijke meid dat ontkent ik niet maar 250 voor een date gaat mij te ver…….dan liever 3 keer een ander kutje voor dat budget en 3 keer plezier en 3 avonturen
Dat staat je natuurlijk helemaal vrij 😉 Ik vind kwaliteit belangrijker dan kwantiteit, daarom is na mijn tv verschijning de prijs verhoogd maar neem ik minder aanvragen aan, om zo de kwaliteit te waarborgen en dat merk je als bezoeker lijkt mij? Ik heb liever 2 hele fijne relaxte dates dan 4 af werk situatie's op een dag 😜 Ieder zijn manier van doen en hoe in dit heerlijke vak te staan 🤗 But I'm loving it 🥰 Mensen laten genieten en een fijne tijd geven is toch het leukste beroep ooit ❤️

TonyS1974

Wandelaar
17 jan 2022
86
71
Rotterdam! Of Roosendaal en Bergen op Zoom.
Ik ben dan zeker van de partij.
Waarom altijd dat gezeur over haar prijs? Of je hebt het er voor over of niet, laat iedereen lekker zelf kiezen. Hoeft toch niet altijd dat commentaar op te komen? Als iemand schoenen koopt van 200 euro terwijl ik liever voor schoenen van 50 euro ga loop ik toch ook niet de hele dag het rond te bazuinen en te zeiken?
Helemaal mee eens. Lorena is een zeer mooie en leuke, intelligente jonge vrouw en maakt zelf uit wat zij vraagt. Net zoals de wandelaars uitmaken of ze het willen betalen. Door haar prijs hoog te houden zorgt ze voor een select publiek en wellicht is dat ook haar doel. Ik kan mij voorstellen dat dit werk iets met je doet dat je niet zomaar met elke man het bed wilt delen. Ik geef haar groot gelijk. Wel hoop ik dat ze een keer on tour gaat in de zuidelijke Randstad.
Ze is inderdaad niet goedkoop, maar zo ziet ze er dan ook niet uit!

LorenaLolita

Newbie
DVP
14 dec 2021
12
92
www.lorenalolita.com
Hoe ver van te voren moet je een afspraak maken eigenlijk?
ikzelf sluit mijn dagplanning om 11:00 voor diezelfde dag. Maar gezien ik maar weinig afspraken op een dag aanga is mijn planning normaliter al wel veel eerder volzet. Vaste klanten plannen dus vaak meerdere dagen vooruit, sommige mensen plannen zelfs 2 weken of meer vooruit. Last minute is dus nooit een optie bij mij.

• Leuk
Waarderingen: MrRaccoon en gryphon