Ondertussen terug in Steenokkerzeel.
Van 2 vrienden al wat verhalen gehoord over deze dame ook buiten haar kamertje. Beetje trop.
Kreeg mee dat ze graag bier drink dus had ik er 4 koude bij. Ging goed binnen, ze liet een half blikje over voor mij
Ook dat ze rond deze periode van de maand vaak in is voor anaal. En inderdaad ze was netjes gespoeld. Het beffen overgeslagen.
In de badkamer was Esterella haar nog alleen aan het wassen. Pfff kreeg zin in deze meid, dat fijn behaard poesje, die mooie krullen en dat prachtig lichaam, wou nog wisselen…
Op de kamer volop tongzoenen, strelen en daarna door haar knieën om te pijpen, deepthroat kontlikken en de eieren te verwennen. Ze kan er wat van maar ben al beter tegengekomen.
Haar borsten vond ik niet leuk, hangers die echt op herstel zitten te wachten. Die pruik wat onhygiënisch.
Haar favoriete positie is doggy en zo nam ik ze anaal, hou ruwer ik ging hoe wilder ze werd. Ook spanking vond ze leuk. Tegelijk was ze zichzelf aan het vingeren en kwam met een kreet klaar, waarop ik de rubber vol schoot en bleef napompen. Condoom zat niet meer helemaal goed bij het naar buiten komen.
Een massage gekregen die best aangenaam was.
Terug zuigen, balletjes aflikken en heel mijn lid naar binnen. Ze hield lang aan vanonder en kneep plotseling stevig in mijn scrotum. KKIM of eerder KKIK. Ze zei iets van "dat kreeg je van mijn privé gedeelte". Rare meid. Niet altijd helder.
Terug douchen en opnieuw was er een andere dame in de badkamer maar niet men ding.
Lorena Manuela wou telefoonnummers uitwisselen maar ben daar niet op ingegaan.
Nog even naar de zee gereden voor wat afkoeling en lekker eten