Recensie Lorena/Manuela, Soraya's Palace, Steenokkerzeel (vh 3 Angels/Emma's Angels/Emmanuela's Angels/Club Mabuhay) 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lorena is deze ochtend vertrokken en komt ook niet meer terug naar dit huis (info Monica).

Volgens Claudia, een vriendin, die deze ochtend nog contact had, komt ze ongeveer binnen een maand terug, mogelijk maar niet zeker naar Mabuhay.
Naar het schijnt werden ze daar gek van al die telefoontjes die naar Lorena vroegen..

Laatst bewerkt:
Heb haar pas leren kennen in haar laatste week en ben 3x langs geweest omdat zij mij vertelde dat ze zou vertrekken en niet meer terug zou komen . Wat een service ! Heel spijtig dat zij vertrokken is .

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.emmanuelas-angels.be/dames-temse
Totale kosten (in euro)
170
Al wat gelezen over deze 28 jarige Dominicaanse sexbom. Was aangetrokken door haar uitdagende foto's met weelderig naturel afrokapsel. Evenwel bij aankomst had ze een pruik aan, zeer jammer. Grote naturel floppy borsten, heerlijke latina kont, clitoris piercing en een lief snoetje t.o.v. de foto's.
Vree zwoele dame die elke vezel van je lichaam doet trillen en bovendien zelf graag tot een orgasme komt als je de tijd ervoor neemt. Zoent en tongt met volle overgave, pijpt all the way als een stofzuiger in turbo mode en stelt zich (soms) beschikbaar via alle ingangen. A real maneater.
Goedlachs, lief, humoristisch en intelligent.

Bracht Sol naar dit huis en heeft daar een hoge dunk van.

Yessie is ook terug maar dat is eerder de standaard middelmaat.

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sorayas-palace-al-onze-kamers-zijn-voorzien-van-airco.html
Ondertussen terug in Steenokkerzeel.

Van 2 vrienden al wat verhalen gehoord over deze dame ook buiten haar kamertje. Beetje trop.

Kreeg mee dat ze graag bier drink dus had ik er 4 koude bij. Ging goed binnen, ze liet een half blikje over voor mij :)

Ook dat ze rond deze periode van de maand vaak in is voor anaal. En inderdaad ze was netjes gespoeld. Het beffen overgeslagen.

In de badkamer was Esterella haar nog alleen aan het wassen. Pfff kreeg zin in deze meid, dat fijn behaard poesje, die mooie krullen en dat prachtig lichaam, wou nog wisselen…

Op de kamer volop tongzoenen, strelen en daarna door haar knieën om te pijpen, deepthroat kontlikken en de eieren te verwennen. Ze kan er wat van maar ben al beter tegengekomen.

Haar borsten vond ik niet leuk, hangers die echt op herstel zitten te wachten. Die pruik wat onhygiënisch.

Haar favoriete positie is doggy en zo nam ik ze anaal, hou ruwer ik ging hoe wilder ze werd. Ook spanking vond ze leuk. Tegelijk was ze zichzelf aan het vingeren en kwam met een kreet klaar, waarop ik de rubber vol schoot en bleef napompen. Condoom zat niet meer helemaal goed bij het naar buiten komen.

Een massage gekregen die best aangenaam was.

Terug zuigen, balletjes aflikken en heel mijn lid naar binnen. Ze hield lang aan vanonder en kneep plotseling stevig in mijn scrotum. KKIM of eerder KKIK. Ze zei iets van "dat kreeg je van mijn privé gedeelte". Rare meid. Niet altijd helder.

Terug douchen en opnieuw was er een andere dame in de badkamer maar niet men ding.

Lorena Manuela wou telefoonnummers uitwisselen maar ben daar niet op ingegaan.

Nog even naar de zee gereden voor wat afkoeling en lekker eten

Laatst bewerkt:
Ondertussen terug in Steenokkerzeel.

Van 2 vrienden al wat verhalen gehoord over deze dame ook buiten haar kamertje. Beetje trop.

Kreeg mee dat ze graag bier drink dus had ik er 4 koude bij. Ging goed binnen, ze liet een half blikje over voor mij :)

Ook dat ze rond deze periode van de maand vaak in is voor anaal. En inderdaad ze was netjes gespoeld. Het beffen overgeslagen.

In de badkamer was Esterella haar nog alleen aan het wassen. Pfff kreeg zin in deze meid, dat fijn behaard poesje, die mooie krullen en dat prachtig lichaam, wou nog wisselen…

Op de kamer volop tongzoenen, strelen en daarna door haar knieën om te pijpen, deepthroat kontlikken en de eieren te verwennen. Ze kan er wat van maar ben al beter tegengekomen.

Haar borsten vond ik niet leuk, hangers die echt op herstel zitten te wachten. Die pruik wat onhygiënisch.

Haar favoriete positie is doggy en zo nam ik ze anaal, hou ruwer ik ging hoe wilder ze werd. Ook spanking vond ze leuk. Tegelijk was ze zichzelf aan het vingeren en kwam met een kreet klaar, waarop ik de rubber vol schoot en bleef napompen. Condoom zat niet meer helemaal goed bij het naar buiten komen.

Een massage gekregen die best aangenaam was.

Terug zuigen, balletjes aflikken en heel mijn lid naar binnen. Ze hield lang aan vanonder en kneep plotseling stevig in mijn scrotum. KKIM of eerder KKIK. Ze zei iets van "dat kreeg je van mijn privé gedeelte". Rare meid. Niet altijd helder.

Terug douchen en opnieuw was er een andere dame in de badkamer maar niet men ding.

Lorena Manuela wou telefoonnummers uitwisselen maar ben daar niet op ingegaan.

Nog even naar de zee gereden voor wat afkoeling en lekker eten
Wat jammer (erg) dat jullie deze knappe naturel dame haar superlekkere NATUREL boezem afbreken......hopelijk ondervind zij deze onbeschofte onbenullige ondervindingen die ze trouwens van moeder natuur gekregen heeft zelf niet en HOPELIJK laat ze die heerlijke jongens zoals ze zijn !!! Ik wil jullie lichaam wel eens zien (of liever niet zien !!!! ):mad:

Wat jammer (erg) dat jullie deze knappe naturel dame haar superlekkere NATUREL boezem afbreken......hopelijk ondervind zij deze onbeschofte onbenullige ondervindingen die ze trouwens van moeder natuur gekregen heeft zelf niet en HOPELIJK laat ze die heerlijke jongens zoals ze zijn !!! Ik wil jullie lichaam wel eens zien (of liever niet zien !!!! ):mad:
Ja dat vind ook wel.
Heb deze ook bezocht en wat een mooi dame .
Schaam julie echt om deze knappe dame af te breken.
Kijk eerst eens zelf goed in de spiegel vooraleer he een ander zo onbeschoft kleineert

Waar is ze nu actief?

Lorena Manuela terug bij Soraya in Steenokkerzeel (Vlaams-Brabant).

Bij de weg 100% identiek dezelfde dame als in dit topic.

Foto's gedateerd.
#redflag

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan