WHEM Lorene Valkenswaard

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Geilemarcel

Wandelaar
50
01/09/22
25
2
Hallo.

Ik heb naar info hier gezocht over onderstaande dame maar niks kunnen vinden.
Zijn er mensen die ervaring met haar hebben, dan hoor ik het graag.
 
hallo, ik heb meer informatie en recensies van Lorene gezocht en was teleurgesteld. blijkbaar heeft ze meerdere profielen en nummers op redlights dot be en kan het nep zijn of kunnen meerdere meisjes de nummers delen.

hier zijn enkele van de profielen die ik heb gevonden:




Sorry voor mijn Nederlands, het is niet mijn moedertaal.
 
Ik ben er inmiddels geweest
Het is een jonge leuke hyper meid
Ze is aardig ziet er leuk uit in het egt
Ze doet pijpen maar is niet geweldig zoenen doet ze niet

De sex was lekker je mag alleen niet inter doneren ze vind het leuk als je over haar borsten klaar komt
 
Vanavond Lorene bezocht, hele lieve en spontane dame. In haar blauwe outfit 😋.

Begonnen op het bed waar ik op mijn knieën zat en ze tegenover me op haar knieën kwam zitten. Ze taste me af en likte me hier en daar waar ik ondertussen hetzelfde met haar lichaam deed.

Na de verkenning begon ze me te enorm lekker te pijpen zc, ik ben zelde zo lekker en lang gepijpt.

Na het pijpen begonnen in missio waar ze van genoot, ze vroeg me steeds harder te gaan. Na missio vroeg ze of ze me opnieuw mocht pijpen ze vertelde dat ze de aders lekker vondt door de cockring. Na een tijdje pakte ze een condoom en zei ze nu doggy.

Na doggy heeft ze me heerlijk klaar gepijpt.

Tijdens het aankleden nog lekker gebabbeld over koetjes en kalfjes en voldaan huiswaarts gekeerd.
 
Met hetzelfde telefoonnummer meerdere dames in verschillende plaatsen.

Ik ben benieuwd welke dame jullie hebben gezien Timm1992 en PieterJan?


 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan