Recensie Lori, Antwerpen, Schippersstraat 38/1 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Door de goede reacties, ook eens binnen gesprongen. Zeker niet slecht maar weinig initiatif. Lief is ze wel. Positief is dat ze haar ogen open houdt tijdens de beurt, wat toch een beetje GFE geeft. Voor mij niet voor herhaling, maar ik heb zeker geen spijt.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Dit jonge meisje blijkt al 4 jaar in Antwerpen te werken, blijkbaar is ze hier van haar 18.
Ze heeft een mooie kamer en houdt het gesprek uit zichzelf gaande. Ze laat het relaxed gebeuren.
Ze geeft een manuele massage om hem recht te krijgen en pijpt dan op een zachte manier. Haar pijptechniek is toch wel goed hoor.
Neuken kan ook op alle mogelijke manieren maar ze blijft toch eerder passief.
Op zich zeker een goede ervaring. Er zit zeker nog wat groeimarge in. Al zal altijd wel een brave blijven .
 
Această tânără se pare că lucrează în Anvers de 4 ani, se pare că este aici de la 18 ani.
Are o cameră drăguță și ține conversația singură. Ea lasă să se întâmple relaxată.
Ea face un masaj manual pentru a-l îndrepta și apoi face o muie blândă. Tehnica ei de muie este bună totuși.
De asemenea, dracul este posibil în toate felurile posibile, dar ea rămâne destul de pasivă.
Cu siguranță o experiență bună în sine. Cu siguranță mai este loc de creștere. Totuși, el va fi mereu curajos.
LVrachtwagen - Jij werkt niet meer op de verversrui 24/8, ik kom pas op schipperstraat 38
 
dit kan echt niet, heb wekelijks contact met haar, net nog appje gehad, met gelukkig nieuwjaar uit Roemenië, sorry maar je hebt de verkeerde voor
Tot 2 maal toe, ons "beschuldigen", dat we de verkeerde voor hebben.
Durf je zelf eens te gaan kijken, wie in SS 38/1 (vanuit Roemenie) aan het werk is?
En nu te "verlegen" om te reageren!
Tip: Voer haar maar af van je favo-lijst! , het vertrouwen tussen U en haar is vervlogen.
 
Laatst bewerkt:
Tot 2 maal toe, ons "beschuldigen", dat we de verkeerde voor hebben.
Durf je zelf eens te gaan kijken, wie in SS 38/1 (vanuit Roemenie) aan het werk is?
En nu te "verlegen" om te reageren!
Tip: Voer haar maar af van je favo-lijst! , het vertrouwen tussen U en haar is vervlogen.
Niet alleen juliie beweren dat jullie Lori meerdere keren gezien hebben. Ze schreef zelf ook dat ze gewoon aan het werk is op SS 38. :D
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik heb haar ook eens bezocht, voor mij is ze een beetje te passief en haar diensten waren matig. Er zit meer talent in de straat vandaar dat het waarschijnlijk bij dit ene bezoek zal blijven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan