WHEM Lory - body to body eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

girlssvisitor

Vaste klant
116
18/03/22
75
2
Aan gezien van haar maar 1 recensie is
Wie heeft er nog meer ervaring met deze sexy meid?
 
Is een roemeense, doet op zich lekker mee. Veel mogelijk alleen zit overal een prijskaartje van 50 extra aan. En anaal vroeg ze zelfs 100 volgens mij. Had alleen pzc als optie. Leuke meid met mooie lichaam iets minder knap gezicht maar dat is persoonlijk.
 
wat een lekker ding is dat , voor een uur geboekt daar heb ik geen spijt van,wat kan die lekker pijpen en tong zoenen, ook deepthroat en keel neuken ,de beste neuk sessie uit mijn wandel carriere, ongelovelijk strak die melk jou uit met haar strakke kutje ,kan overal aan komen ,met binnen komen tegen de muur gezet met twee vingers in haar mond ,twee vingers in haar doos en een tiet in mij mond, dirty talk op haar knietjes gezet en laten pijpen, heel diep, doet ook anaal heb nog geen gebruik van gemaakt ,ik heb ze in allerlei standjes geneukt die slet daar houd ze wel van,ze maakt jou helemaal gek met haar prachtig lijf en haar lekker kontje , heb totaal voor een uur 170 euro betaald, en ze kijk niet op de clock ik kan niet wachten om weer te zien (en neuken ) zeker
Borak
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan