Recensie Lory, Breda (voorheen Eindhoven, Almere, Utrecht, Den Haag, Tilburg) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 121

Meubelstuk
Forumpionier
2.615
30/06/21
4.016
37
Intiem
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/578469-lory
Totale kosten (in euro)
€120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze slim body meid vreselijk hard geneukt.. Afgesproken voor 30min incl. anaal.
App contact verliep spoedig, helaas bij aankomst hield ze me 3/4 uur aan de praat met allemaal smoesjes, maar goed dan doen ze bijna allemaal wel valt me op.
We hadden €120 afgesproken, maar eenmaal in de straat na het lange wachten begon ze plots dat het €150 moest kost via de app.
Nou was ik bere geil dus toch maar ingestemd ?
Het neuken was echt top, heerlijk m'n gang kunnen gaan in alle standjes.. tongzoenen deed ze helaas niet, ondanks wel in de advertentie..
Dame is echt heel slank met toch wel mooie billen, borsten kan ik kort over zijn, die zijn bijna 0.
Anaal wilde ze na het zien van m'n pik en een hele korte poging toch niet ☹️ maar ik zou €40 terug krijgen, dus ok..
Helaas ging het op het laatst toch nog fout, Ik mocht op haar buik klaarkomen, maar dat ging wat enthousiast, dus ze kreeg wat op d'r nek en kin ? gelijk helemaal over de zeik en de pret was over..
Schoonmaken achteraf helaas alleen met wat vochtige baby doekjes, geen kraan ?
Toen ik thuis was zag ik ook dat ze me gelijk geblokkeerd had op Whatsapp..
Jammer, begon leuk maar eindige minder. Ik mag vast niet meer langskomen ?
 
Het is dat ze in Den Haag zit maar de beschrijving van je ervaring doet me heel erg denken aan een clubje dames in Rotterdam met identiek dezelfde "lage" prijzen.
Eénmaal geweest in corona tijd vorig jaar. Zelfde ervaring. Indien gewenst zoek ik de advertenties erbij met eventueel korte beschrijving.
Heb er eerder wel over geschreven op het andere forum.
 
Het is dat ze in Den Haag zit maar de beschrijving van je ervaring doet me heel erg denken aan een clubje dames in Rotterdam met identiek dezelfde "lage" prijzen.
Eénmaal geweest in corona tijd vorig jaar. Zelfde ervaring. Indien gewenst zoek ik de advertenties erbij met eventueel korte beschrijving.
Heb er eerder wel over geschreven op het andere forum.
Ik weet wat je bedoeld ja, dames met instaptarief van €80 voor 30..
Er is een patroon inderdaad
 
He Ted je kunt altijd nog bij Francesca terecht.... Op hetzelfde adres. Zijn Tweelingzusje denk ik, ?
Je zegt het als grap, maar het is dus echt zo..
Ik ging ditmaal voor Francesca en kreeg hetzelfde adres als Lory.

Helaas werd ik eenmaal in de kamer herkend door Francesca die mij bij het bezoek van Lory 1 seconde gezien had.
It's you!! ? zei ze..
En 30sec later stond ik weer buiten naast m'n auto. ?
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Typisch ik heb een lange tijd geleden precies eenzelfde ervaring gehad met dit meisje. Komt afspraken niet na en liegt voortdurend. Tongzoenen was afgesproken, maar op locatie aangekomen kon het niet. Eerst €150 afgetikt voor een uur. Ze bleek na betalen maar 10minuten de tijd te hebben. Ze was behoorlijk ongeïnteresseerd en kon niet van dr telefoon afblijven, waarschijnlijk te druk met boze mannen. Uiteindelijk zware telleurstelling aangegeven. Ik kon zogenaamd de volgende dag gratis komen, maar het geld zou ze houden. De volgende dag aangekomen doet ze alsof ze van niets weet boos zonder seks weggegaan. Ze heeft een behoorlijk lekker lichaam, maar de seks was waardeloos zonde van mn tijd.
 
Ik dacht nieuwe meid voor Ted om te proberen.. maar volgens mij is dit gewoon Lory weer ?
Zelfde adres als Francesca.

 
Ik dacht nieuwe meid voor Ted om te proberen.. maar volgens mij is dit gewoon Lory weer ?
Zelfde adres als Francesca.

Ik weet wel zeker dat je gelijk hebt......maar wat weerhoud je om langs te gaan? Een mooie kans om haar geheugen te testen en misschien voor jou ook om met afwijzingen om te leren gaan :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan