Recensie Lot/Jill, Deventer 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jeroen7777

Newbie
14
10/05/25
25
2
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/losgaan-op-mn-hotelkamer_8750323
Totale kosten (in euro)
250
Nou, ik kom net terug van Lot/ Jill. Afspraak was het hotel in Deventer waar je naar 'toe kan'. De afspraak maken ging heel makkelijk (je moet wel door een ballotagecommissie, ofwel fotootje sturen, heb ik geen probleem mee). Was wel wat sceptisch, maar uiteindelijk over de app was het allemaal heel gemoedelijk en sexy en voor mij betrouwbaar.

Eenmaal aangekomen bij het hotel kon ik precies of de afgesproken tijd aankloppen. Damn! Ik was aangenaam verrast, mooie dame met een goed (voor mij althans) curvy lichaam. Echt een leuke vrouw met veel humor en intelligentie. De humor is voor mij wel belangrijk tijdens de seks. Even lekker gekletst om de spanning eraf te halen, betaald (ah joh komt wel, hoor ik haar nog zeggen. Ik betaal het liefst gelijk), en het kon losgaan.

Ze wist waar ik voor kwam en haar benen waren gelijk gespreid om gelikt te worden. Echt een heerlijk mooi roze poesje. We hebben een fijne oraal uurtje doorgebracht, met af en toe natuurlijk het intieme gedeelte (missio, doggy etc.), intiem altijd met condoom, maar het pijpen altijd zonder condoom (Ik zou er ook niet over beginnen om over intiem zonder condoom te vragen, dan sta je iig gelijk buiten, staat ook niet op haar sexjobs link).

Pijpen doet ze heel goed ze zuigt echt en gebruikt haar tong op een geile manier. Ze zoent niet, maar vindt het ook niet erg om zo nu en daneen kusje te krijgen. Ze kan ook zo lekker op je gezicht zitten en weet precies wat ze doet. Ze is 2x klaargekomen door beffen en 1x door penetratie.

Ik ben heerlijk klaargekomen op haar gezicht en in mond, met een lading van jewelste (ze schrok er zelf van en moest lachen net als ik) waardoor de tweede lading er niet meer in zat.

Al met al super veel lol gehad en toevallig ten tijde van het schrijven van de recensie appt ze nog dat ze het zo geil vond, en een afspraak voor een bezoek samen aan een 'parenclub' staat ook al op de agenda. Ik had/heb echt een goede (seks)klik met haar.

Snap dat de prijs iets aan de hogere kant zit, maar voor mij dubbel en dwars waard.

Terug
Bovenaan Onderaan