WHEM Lotte - Almere (Priveontvangst/privehuis)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb het vermoeden dat het Anna is, maar weet dat niet zeker. Tekst lijkt heel erg op de tekst welke Anna eerst had, en tijden bij het privehuis zijn vrijwel gelijk. Gezien mijn eerdere slechte ervaring daar durf ik het helaas niet aan om het te proberen.
 
Ben een tijdje geleden bij haar geweest. Deur werd opengedaan door een andere vrouw, bijna zeker dat het een privéhuis betreft.

De date zelf.
Pijpen is voldoende, anaal moest ik rustig aandoen. Ben zelf niet zo groot geschapen.
De date was niet heel goed maar ook niet slecht. Ze is ook geen prof als ik haar advertentie mag geloven. Ze doet af en toe.

Of de foto's van haar advertentie zien er verleidelijk uit. Maar dat is van haar achter kant. Van voren is haar buikje niet zo mooi. Al heb ik me niet eraan gestoord. Ze heeft ook enkele tattoos.
En jammer dat ze geen stockings aan had, wat ze wel aan had op de foto's.


Ik kom nog een keer wel langs.
 
Ben een tijdje geleden bij haar geweest. Deur werd opengedaan door een andere vrouw, bijna zeker dat het een privéhuis betreft.

De date zelf.
Pijpen is voldoende, anaal moest ik rustig aandoen. Ben zelf niet zo groot geschapen.
De date was niet heel goed maar ook niet slecht. Ze is ook geen prof als ik haar advertentie mag geloven. Ze doet af en toe.

Of de foto's van haar advertentie zien er verleidelijk uit. Maar dat is van haar achter kant. Van voren is haar buikje niet zo mooi. Al heb ik me niet eraan gestoord. Ze heeft ook enkele tattoos.
En jammer dat ze geen stockings aan had, wat ze wel aan had op de foto's.


Ik kom nog een keer wel langs.
Thanks! En haar leeftijd? Klopte dat ongeveer zo ver je kan inschatten?
 
Laatst stuurde Lotte me een berichtje, dat ze geil was en of ik dat ook was en langs wilde komen. Heb er niet op gereageerd.
Denk niet dat ik er nog een keer kom. Vind het niet zo fijn als dames zomaar een berichtje sturen om afspraak te maken, tenzij ik er voor word betaald ;)


Anna, Esmee & Lotte zijn verschillende dames.
 
Laatst stuurde Lotte me een berichtje, dat ze geil was en of ik dat ook was en langs wilde komen. Heb er niet op gereageerd.
Denk niet dat ik er nog een keer kom. Vind het niet zo fijn als dames zomaar een berichtje sturen om afspraak te maken, tenzij ik er voor word betaald ;)


Anna, Esmee & Lotte zijn verschillende dames.
Esmee doet dat ook.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan