WHEM Lotte Brugge

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee.
De foto's zijn gestolen van hier:


Wipje.be vereist bovendien aanbetaling.

1706694027296.png

Zie ook dit topic over wipje.be:


U WORDT BELAZERD VAN VOOR TOT ACHTER DOOR WIPJE.BE (zo zeggen wij dat in Nederland).
 
Laatst bewerkt:
Allemaal top recensies op de site is dat wel betrouwbaar?
Heb er een aantal profielen op voorbij zien komen, en met een aantal contact gehad. (ging via een ad van redlights die doorverwees naar wipje.be)

Ik had er echter geen goed gevoel over dus ik ben afgehaakt. Ook zag ik sommige profielen van dames die ik herkende van kinky.nl die blijkbaar opeens in Belgie zaten. En inderdaad de louter positieve recensies vond ik ook al vreemd dus.
 
wipje.be is pure oplichterij of op zijn minst fake (profielen, foto, ...) dat is toch overduidelijk...

Spijtig dat redlights.be dat weer allemaal toelaat. Ze verdienen er uiteraard aan, dat je via ads op RL doorgelinkt wordt naar wipje.be En er zullen er genoeg (naïevelingen, 'argelozen') intrappen :sleep:
 
Gezocht op "Liselotte":


Omdat ik een date anders bekijk dan veel wandelaars, zeggen de commentaren op die thread me weinig. De enige die verwijst naar dingen die ik zoek in een date is Lotte zelf....
't Is maar dat ze niet tongzoent, anders zou ze misschien wel op mijn lijstje komen voor een volgende trip richting Ieper.
 
Terug
Bovenaan Onderaan