Recensie Lotte, Chantals tantra massage, Ahaus 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stamper

Wandelaar
36
28/05/22
23
4
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik vond dat ik weer eens een uurtje goede ontspanning verdiend had, en waar kan je dan beter naar toe gaan dan naar Chantal en haar angels 😍.

De agenda van Lotte en mij konden afgestemd worden, dus zij mocht zich deze zaterdagmiddag eens heerlijk uitleven.

Terwijl haar lijf over ieder stukje van mijn rug gleed, voelde ik haar gezicht zo heerlijk dicht bij dat haar zachte fluisterende worden extra goed binnen kwamen. Alles wat ze zei klonk extra opwindend, door de manier waarop ze het zei.

Eenmaal bezig met de voorkant, bleef ze oogcontact houden. Zo veel en lang dat je op geen enkele manier kan of durft weg te kijken. Ze betoverde me met haar ogen en gleed regelmatig zo dicht op mijn gezicht dat we echt enkel een neuslengte van elkaar af zaten. Het is dat ik weet waar de grens voor de meiden bij Chantal ligt, want als die niet glashelder was geweest, had ik veel meer met haar willen doen. Zo gek wist ze me te maken.

Haar gezicht straalde bij iedere aanraking plezier uit en ze genoot er zichtbaar van dat ze me helemaal gek zag worden. Tussendoor kwam ter sprake dat ik bij een toekomstig bezoek haar misschien wel in een wat dominantere rol zou willen zien. Toen twinkelden haar ogen en begon ze vast een voorproefje te geven. Ze wist mijn hoogtepunt nog even heel plagend meerdere keren uit te stellen, maar dat maakte het slot niet minder. Heerlijk alles er uit laten knallen, dus ik kan er weer even tegenaan.

Het team van Chantal maakt het me wel steeds lastiger om te kiezen bij wie ik langs wil komen. Misschien moet ik de volgende keer dan maar mijn twee favorieten tegelijkertijd aan het werk zetten in plaats van 1 van de twee...

Lotte, bedankt. Ik heb genoten en hopelijk tot snel weer!

*ik zag dat Lotte alleen een topic had waarin ze samen met Chantal gerecenseerd wordt, daarom heb ik toch een eigen topic voor haar gemaakt want ook Lotte verdient dit.
 
Mooi beschreven/omschreven! Precies zoals ik haar gisteren ook heb ervaren (op het gedeelte 'dominantere rol' na dan)...

Ik ben wel benieuwd of Lotte dit nou zelf ook leest of heeft gelezen... :cool:
 
Terug
Bovenaan Onderaan