Enkele weken geleden ook eens Lotte bezocht. Ik kan Purple Heart volgen wat betreft vriendelijkheid aan de telefoon, het feit dat ze vraagt wat je wensen zijn (ze heeft bv. zwarte dijlaarzen aangetrokken op mijn vraag) en dat de ontvangst erg vriendelijk en met de glimlach is. De plaats zelf qua discretie is inderdaad niet erg discreet.
Nadien lopen onze ervaringen jammer genoeg wel uiteen. Nu, ervaringen kunnen verschillen.
Vooraf samen een wasje doen, op hygiëne valt niets aan te merken.
Tongzoenen, jazeker maar veel gereserveerder dan bij andere dames (dit is m'n eerste recensie hier na jaren meelezen - ik was vroeger actief op het hookers forum; ik doe een inhaalbeweging om enkele dames te recenseren), vingeren en beffen mocht maar ondanks dat ik haar vroeg hoe ze het graag heeft voelde het voor mij toch vooral als een act van haar.
Het feit dat ze bv. begon met een doekje alvorens me te pijpen (zonder condoom) stoorde me - vooral omdat ze me zelf gewassen had en dus kon zien dat ik al proper was en na haar eigen wasje al helemaal! Dat soort dingen haalt de vaart eruit voor mij en verbreekt de spanning - hoewel die er nu al niet helemaal was...
Haar telefoon stond ook niet op stil en ging meerdere keren af. Waarvoor ze zich verontschuldigde - "hij staat anders altijd op stil" - maar tegelijk maakte ze ook geen aanstalten om die dan wél op stil te zetten.
Enkele minuten later presteerde ze het zelfs om berichten te lezen waarop de melding kwam "oei, 't is de school". Toen al voelde ik nattigheid - en niet de leuke nattigheid LOL! - en dacht ik bij mezelf dat ze weleens zou proberen om me zo snel mogelijk buiten te werken.
Om een lang verhaal kort te maken: dat bleek ook zo te zijn...
Ik had plassex gevraagd op voorhand en na wat pijpwerk verplaatsten we ons naar de douche voor dat gedeelte. OK, ze doet het wel, maar ik denk dat ze het eigenlijk niet zo graag doet. Ze kon ook niet echt veel plassen, toch alleszins niet bij onze date. Dus voor de liefhebbers: er zijn andere en betere dames daarvoor (
Karisma of
Chanel bv.).
Ik had 60 minuten geboekt maar op 45 minuten (ik had zo'n vreemd voorgevoel bij aankomst dus zelf maar eens op de klok gekeken) stond ik buiten. En dat is gerekend van het moment van aanbellen, korte kennismaking, wasje vooraf, de date zelf en douche nadien.
Goed, iedere dame werkt zoals zij dat wil, maar mij ziet ze toch niet meer terug.