WHEM Lotte Groningen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb app verkeer met haar gehad vandaag, ze is dates gaan doen om de tumor bij haar hond te betalen. Ze stuurt telkens audio berichten en denk ze dat ze een andere medicijnman bezoekt als die voor de hond 😂 zou 130 voor een uur moeten zijn waarbij in principe alles mag behalve beffen.
Zit nog in twijfel om te gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb ook contact gehad. Maar vraag haar niet of ze echt net is begonnen. Want dan wordt ze boos. Heb dus aangegeven dat dit voor mij niet ging werken. Kreeg toen de tekst: if I were a bird, I knew who to shit on. Voor mij dus klaar.
 
@Freddyfred Ok, leuk.
Alleen jammer dat ze mij beschuldigd van het feit dat ik over haar hond praat. Andere jan deed dit. Kreeg vandaag bericht van haar met weer een mooi plaatje erbij. Dat ik als vuilnis moest zorgen dat ik op tijd bij de weg stond, want het werd vandaag gehaald.

Ze leest hier blijkbaar ook mee, of iemand heeft haar over deze thread verteld, want ze vroeg ook of ik nog een recensie ging schrijven(ben helemaal niet geweest) @Janterhorst ben je geweest?
 
Nee niet geweest. Zou graag willen maar een financiële tegenslag en kan nu al vertellen dat er tot de zomer voor mij niets in zit helaas :(
 
Ok, bloed kruipt waar het niet gaan kan 🙈
Moest toch in Groningen zijn dus afspraak gemaakt, ik eet wel een week rijst 😂 Heeft de dame ook gedaan, jeetje wat is ze mager. Verder hele lieve gezellige meid maar niet geschikt voor dit vak. Pijpt alleen het topje en is zelf zo droog als maar kan, pielemous past er amper in. Binnen een kwartier was ik weg zonder klaar te komen. Dit was de een na slechtste date die ik gehad heb
 
Ik heb t vandaag toch ook geprobeerd. Contact liep prima. Aan de deur gaf ik aan geen klik denken te hebben. Toen werd ze boos en wilde ze e 50. Terwijl ze in de app audio aangaf dat 'als haar kop me niet aan stond' kon terug gaan. Boos want ze deed dit voor haar hond idd etc etc. Onhygiënisch.
 
@Freddyfred Ok, leuk.
Alleen jammer dat ze mij beschuldigd van het feit dat ik over haar hond praat. Andere jan deed dit. Kreeg vandaag bericht van haar met weer een mooi plaatje erbij. Dat ik als vuilnis moest zorgen dat ik op tijd bij de weg stond, want het werd vandaag gehaald.

Ze leest hier blijkbaar ook mee, of iemand heeft haar over deze thread verteld, want ze vroeg ook of ik nog een recensie ging schrijven(ben helemaal niet geweest) @Janterhorst ben je geweest?
Een meid met humor dus
 
Ik zou bijna denken dat Lotte zelf onder de naam Freddyfred mee leest en schrijft…. Binnen 10 minuten na mijn ' bezoek' (en binnen 5 min na mijn reactie) staat er een positieve nietszeggende reactie…
 
Als je even had gezocht had je dit topic gevonden
 
Heb haar van de week gesproken via Chatgirl en ben langsgeweest.

Ja wat zal ik zeggen…. De reden waarom ze het doet, dr hond idd, vind ik sneu maarze is totaal niet geschikt voor dit vak. Ik ga dr absoluut niet de grond in trappen maar ik moet wel eerlijk zijn.

Ik werd ontvangen na 300 audioberichten in een troeperig smerig huisje. Ze zei me dat ze een prachtige vrouw is, heerijk lichaam en het liefst uren geneukt wilde worden. Dr fotos (die niet slecht zijn) lokte me te komen en met kleding aan zag het er wel ok uit maar toen de kleding, na ontzettend lang geouwehoer over niets, uit ging wilde ik eigenlijk weggaan maar ik vond het sneu. Dacht nog bij mezelf, laat ik dr gewoon het afgesproken bedrag geven en voor de rest bedanken, maar ze was al met mn pik aan t spelen en dat deed ze best lekker. Ze had me de beste pijpbeurt uit mn leven beloofd maar ik had al snel door dat dat niet zo was. Ze wilde dat ik dr perse ging neuken en ik heb dat maar, met enige tegenzin, gedaan. De uren hield ze gelukkig niet vol want ik ging na 2min volgens haar ineens te diep?

Nogmaals ik wil dr niet helemaal de grond in boren maar het is echt 1 van het slechtste wat ik ooit heb meegemaakt. Ze is wel aardig maar MEGA ADHD en ze kan vanuit t niets helemaal flippen (ik vroeg of ze vaak anaal werd geneukt omdat ik dat geil vind om te weten en ineens kreeg ze wijde ogen en sloeg de sfeer helemaal om).

Ik hoop dat ze snel het geld heeft voor dr hond en daarna alle advertenties weghaalt want ik heb t idee dat ze hier misschien wel aan onder door kan gaan.



Mocht je twijfelen: doe het aub niet. Niet alleen voor jezelf maar vooral voor haar.
 
Laatst bewerkt:
ze praat veel, tot je wat in haar mondje stopt...strak kutje, strak kontje...lekker, gezellig tijd heeft ze niets mee
 
Ik deel de eerder genoemde negatieve ervaringen in dit topic, heb Lotte ook bezocht dame lijkt mentaal niet helemaal in orde te zijn en dan verwoord ik het nog netjes. Een vriendelijk advies, bezoek deze dame niet al was het maar om haar tegen zichzelf te beschermen.
 
ik vind dit wel behoorlijk ver gaan...u brengt amper tijd met mij door en vervolgens zoiets over mij te zeggen...dat u niet tevreden was, vind ik spijtig...maar dat kan voorkomen... vind het op deze manier oordelen en schrijven op internet zeer vervelend...ik kan u hierin niet tegenhouden.

tevens zou ik het prettig vinden wanneer u ontevreden bent, dit kenbaar maakt aan mij, alleen dan is het mogelijk tot een oplossing te komen.
zou wel zo netjes zijn.

ik wens u het allerbeste

liefs lotte
 
Laatst bewerkt:
Lotte stond toch al een tijdje op mijn lijstje en heb haar toch maar de voordeel van de twijfel gegeven en een date met haar geplant. wat geapp over en weer en een paar goede afspreken gemaakt, ze had me verteld dat ze haar best zou doen. en moet zeggen dat het een leuke dame is en dat ze alle afspraken goed nakwam details hou ik voor mij.
 
Vandaag ondank aantal negatieve recensie ook maar een afspraak gemaakt vooraf via app lang gesproken en goede afspraken gemaak
Dame is niet van gfe dates en dit gaf ze ook aan pijpen en neuken vaginaal en anaal databus waar ze van houd niet meer en niet minder
Prima date gehad lekker pijpen daarna boven op even even hard genomen
Even pauze sigaretje roken en weer door voor onze 2 heerlijk hard laten pijpen en daarna lekker anaal afgemaakt en als je haar anaal neemt genot ze hoorbaar en wil niet dat je stopt maar hard doorgaat
Of ik nog weer heen ga mmmm misschien wel misschien niet het is maar net waar ik zin aan heb heb je zin om gewoon even lekker los te gaan pijpen en neuken is dit een prima dame maar voor een gfe moet je wel een andere dame zoeken
 
hoi,

het zou prettig zijn wanneer iemand ontevreden is dit kenbaar te maken bij mij
dan heb ik de kans hier een oplossing voor te vinden.
we kunnen allemaal lelijke dingen op internet zeggen...
ik wil graag dat iedereen tevreden is.

vriendelijke groet

lotte
 
Als je al de pan uit flipt als iemand je normaal vraagt of en waarom je zo van anale seks houdt…… 🙄
daar heb jij inderdaad een punt. dit is iets waar ik aan heb gewerkt en steeds blijf doen. mijn oprechte excuus hiervoor, weet dat ik behoorlijk kan flippen. sorry en ik vind anaal gewoon lekker heeft geen specifieke reden , vind het gewoon lekker

xx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan