Recensie Lotte, RelaxationZ, Vlierzele 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PoH

Wandelaar
30
06/12/22
22
9
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/lotte-150
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Uurtje All-In massage met Lotte.

Allereerst moet me er iets van het hart. De persoonsbeschrijvingen van de dames, zowel op eigen websites als andere zoals Redlights zijn vaak flagrant onjuist. Van buitenlandse, zelfstandige dames kan je dit nog enigszins verwachten, maar van een professioneel massagesalon verwacht ik toch wat correctere info. Tenslotte hangt de geloofwaardigheid en betrouwbaarheid van de zaak er van af en riskeer je minder klanten die teleurgesteld naar huis gaan.
In tegenstelling dus tot de advertenties, heeft Lotte roodbruin geverfd haar, 10-20kg en 10+ jaar meer, wel tattoos en is ze wel degelijk roker. Op zich is daar uiteraard niets mis mee, maar plaats dit dan ook correct in de advertentie.

Nu, wat de ervaring betreft.
De hygiëne bij RelaxationZ is zoals altijd perfect. Vers beddengoed en handdoeken, geen stofje op de grond en voor- en nadien douchen in de kamer.
Lotte is een nederlandstalige, vlotte, vriendelijke dame die graag babbelt. Heel graag babbelt. De hele massage lang. :D Voor wie dit graag heeft, is dit zeker een pluspunt. Anderen raad ik aan om deze beker aan jou voorbij te laten gaan.
Voor mij persoonlijk werkte dit eerder afleidend, van een massage die op z'n best gemiddeld te noemen valt. (Zeker niet het niveau van bv. een Chloë).
Ik schat Lotte rond de 50 jaar, normale lichaamsbouw met een mooie C-cup en een lekkere kont. Haar gezicht sprak me wat minder aan, maar dat is uiteraard iets persoonlijks.
Na de massage pzc. Dit doet ze zeer goed. Zoenen = enkel een vluchtig kusje op de lippen.
Dan intiem. Missionaris en hondjes. Vrouw bovenop (cowgirl) doet Lotte niet. Er was niet echt een erotische klik, dus het duurde wel even voor ik klaar was.
Voor een volgend bezoekje aan RelaxationZ, zal ik toch nog eens bij iemand anders gaan.
 
Opmerking: bij relaxationz is gfe 150 euro voor 60 min.
Hoeveel bedraagt de extra kost dan voor pzc dit staat ook nooit bij de mogelijkheden van de dames?
je vermelde dit onder extra's of moet je daar naar vragen?
bedankt bij voorbaat voor de info,
 
Bij Lotte was pzc niet extra te betalen. Ze doet dit uit zichzelf, maar vraagt je wel eerst of het ok is voor jou.
Je hebt gelijk, ik had het misschien niet als "extra" moeten zetten hier.
 
Recent Lotte een bezoek gebracht voor een tantra massage van een uur, naast de naam van Lotte op de website van RelaxationZ staat 'Tantrika', ik zou voorstellen dat ze dat verwijderen.


Al meteen bij aanvang van de massage zei Lotte dat ze een combinatie geeft van 'gewone' massage icm tantra. Helaas werd het vooral een gewone massage waarbij ze amper een paar keer met haar lichaam over mijn rug gleed.
In mijn ervaring gaat het er bij een echte tantra massage helemaal anders aan toe.
Vriendelijke dame dat wel, maar ze is zeker geen 'tantrika'.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan