WHEM Lou, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.519
02/07/21
4.203
47
Ik vind Lou een aparte naam voor een dvp want eigenlijk is het een mannen-naam, maar deze 21 jarige dame is wel alles wat ik me zou kunnen wensen.

Iedereen heeft een eigen smaak, maar ik vind haar erg knap op de foto's, hoewel ze een A-cupje heeft en ik doorgaans de voorkeur geef aan wat grotere boezems.

Maar petite kan me ook bekoren en Lou zou ik absoluut bezocht hebben, ware het niet dat ze het dubbele vraagt van wat ik er voor over zou hebben, of in ieder geval het dubbele van wat ik maximaal wens uit te geven aan deze hobby per bezoekje.

Want: 400€ per uur en geen korting voor een langere tijd. Dus gewoon 2.400€ voor 6 uur.

Ik ga dus niet. En mijn hart huilt.

De dames die enigszins betaalbaar zijn vind ik momenteel geen van allen aantrekkelijk, de dames die ik wil bezoeken vragen nu, veel meer dan voorheen, de ultieme jackpot.

Ben wel benieuwd naar een ervaring. Ergens hoop ik dan maar dat het tegenvalt, want anders baal ik helemaal dat ik er niet heen kan.

Wie weet meer?

 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
0
Weergaven
30K
Terug
Bovenaan Onderaan