Recensie Lou, Antwerpen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sjakievandehoek

Vaste klant
213
29/11/21
459
13
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/love-called-me-lou-a-beautiful-venezuelan-2.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nog eens een gokje gewaagd gezien de fantastische foto's. Ook selfie gevraagd en gekregen. Inderdaad de meid van de foto's. Wat een lijf...prachtige borsten en dito kont. Was het een topervaring? Nee, waarschijnlijk ook te maken met het grote leeftijdsverschil. Het kussen was wat voorzichtig (geen GFE) maar dat werd goedgemaakt door het totaal plaatje. Eerst deze schoonheid effe lang verwend met een befbeurt die ze wel leek te apprecieren. Ik werd beloond met een lekkere pijpsessie. Dan cd aan en om mijn vraag me laten berijden. Wat een zicht met die prachtige tieten. Zo'n latina kont vraagt uiteraard om doggy. Lekker diep stoten en zalig cd'tje volgespoten. Ga ik terug? Misschien wel.
Deze schoonheid ontvangt in centrum Antwerpen aan de Belgiëlei.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
159
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
2de bezoek, complete ramp. Geen pzc of beffen (vriendin was er zogezegd ziek van geworden) Buiten de sex (on top en doggy met dat lijf valt mee) een complete ramp ook hygiène was niet al te best. Wegblijven...
 
Laatst bewerkt:
oei, na jouw eerste bezoek recentie dacht ik van ook misschien eens te gaan kijken , maar als de verandering op je 2de bezoek al zooo verschillend is .. misschien dan toch maar niet
 
oei, na jouw eerste bezoek recentie dacht ik van ook misschien eens te gaan kijken , maar als de verandering op je 2de bezoek al zooo verschillend is .. misschien dan toch maar niet
Is het werk (dat ze wss tegen haar zin moet doen) blijkbaar volledig beu. Niet fris ruikend, meer op 2 gsm's bezig dan wat anders. Weggegooid geld. 70 voor 30 minuten is misschien nog te doen. Redelijk pmc en dan paar standjes met jonge meid met prachtig lichaam.
 
Ik kan dit beamen, ook geweest na de recentie, zelfs nog geen half kusje, zelfs nog niet zonder iets van condoom aanraken. Begon nochtans goed, laken had vlekken en kwam er dan even niet toe, eens hij dan toch op kwam moet ik wel zeggen wat een lekkere kont en strak kutje. Niet zeker wat er gebeurd is natuurlijk. Jammer, want ze ziet er wel prachtig uit.
 
Knap en jong maar absoluut te mijden. Vlug op sterkte pijpen met condoom, snel neuken en klaarkomen en gedaan. Tussendoor constant aan 't appen en bellen.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-in-town-489.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Betaald voor n uur service slechter dan slecht
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan