Louis Theroux

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Niet gekeken. Maar in het verleden heb ik een aantal documentaires van Louis Theroux gezien. Wat me iedere keer opvalt is de manier hoe deze documentaires in elkaar zitten. Voor- en tegenstanders van een onderwerp komen aan bod, maar zijn menig staat vanaf het begin al vast. En laat deze mening nu de mening zijn die je overal op de MSM te horen krijgt.

Als je dus op zoek bent naar de ene aflevering waarin een keer een ander geluid te horen/zien is, verspil je tijd niet aan Louis Theroux.
 
Persoonlijk kijk ik graag naar zijn documentaires, hij is scherp en weet vaak precies zijn vinger op de zere plek te leggen, het kan soms vooringenomen over komen en hij zoekt de rafelranden van onze samenleving op, maar we moeten niet vergeten dat hij de wereld inkijkt met een Britse Bril. Onthutsend vond ik dat de dames in deze aflevering "dark states nr 3" gewoon keihard aan het tippelen zijn en dan vervolgens al hun verdiende centjes inleveren bij hun pooier, en dat jarenlang. Blijkbaar is het zo lucratief dat de pooiers het risico voor lief nemen om voor 40 jaar of meer opgesloten te worden.

Vond het triest om te zien hoe deze meiden worden behandelt, uitgebuit en onder hele slechte omstandigheden met alle risico's van dien hun centjes moeten verdienen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan