Recensie Louise, Brasschaat 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Carl P

Vaste klant
Supporter
165
26/01/22
71
16
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuw-vlaamse-louise-te-brasschaat.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Jonge dame met wat ervaring in de massagewereld (basis) - niet meteen een klik mee maar weet wat ze wil en toch al een paar keer bezocht. Ik mis wel wat de passie voor de job maar ze doet wat ze moet doen.
 
Heb eens een maand betaald op haar Onlyfans in de hoop er een aangezichtsfoto te vinden en die vond ik er ook. Een heel mooie dame als je het mij vraagt. Het was wel teleurstellend dat zij amper iets postte. Anderzijds vragen sommige dames 60 euro voor een aangezichtsfoto, dus in dat opzicht had ik er wel een goede zaak meegedaan.
Ik ga haar toch wel eens bezoeken, een recensie volgt dan wel.
 
Heb eens een maand betaald op haar Onlyfans in de hoop er een aangezichtsfoto te vinden en die vond ik er ook. Een heel mooie dame als je het mij vraagt. Het was wel teleurstellend dat zij amper iets postte. Anderzijds vragen sommige dames 60 euro voor een aangezichtsfoto, dus in dat opzicht had ik er wel een goede zaak meegedaan.
Ik ga haar toch wel eens bezoeken, een recensie volgt dan wel.
Dag Ronny, dit klopt volledig ik ben er enkelen maanden niet met bezig geweest omdat ik de tijd niet vond nu ben ik er weer hellemaal actief op. Groetjes Louise
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuw-vlaamse-louise-te-brasschaat.html
Totale kosten (in euro)
400€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op de site red lights de advertentie van Louise Braschaat tegenkomen en afspraak gemaakt.voor aanvang nog een berichtje gekregen als herinnering. Bij aankomst goede communicatie voor de kamer nummer te verkrijgen. Toen de deur openging een mooie verschijning, een aangename kennismaking. Na afhandeling van het financiële aspect. Even een douche genomen. Daarna op het bed samen elkaar leren kennen flesje gekraakt. Dan als eerste een lekkere massage gekregen dat is iets wat zeer lekker was. Daarna elkaars lichaam verkent ze geniet intens van gebeft te worden. Daarna liet ze haar kunsten zien lekkere standjes gepasseerd. Dogy stijl was zeer lekker en bracht mij op het hoogtepunt. Tijd voor adempauze met intens geknuffel en leuk gesprek.ik ga met een zeer goed gevoel terug naar huis. Louise hartelijk bedankt voor deze kennismaking ik heb er van genoten en we zien elkaar zeker terug. Bij Louise heb je het GFE gevoel zeker en vast.❤️ Massage bij jou is zeer top je hebt er talent voor. Kijk al uit naar een vervolg.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuw-vlaamse-louise-te-brasschaat.html
Totale kosten (in euro)
400€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een vervolg gegeven aan mijn vorige afspraak met Louise. Was weer zeer goed Louise zag er weer zeer goed uit. Goede communicatie bij aankomst. Eerst een lekkere hete douche om daarna aan het avontuur te beginnen, GFE Met nog grotere letters dan op de eerste afspraak ze laat genieten en geniet ook zeer intens. Voor mij blijft het hier niet bij na deze afspraak. Louise dank je wel voor dit prachtig vervolg. Je bent een toppertje. En ik kijk al uit naar een volgende afspraak. Voor mij weer een zeer geslaagde afspraak. Ze was ook zeer aangenaam verrast met de kleine attentie dat ik bij had. Louise 💋💋💋en tot zeer binnenkort
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag een vervolg gegeven aan mijn vorige afspraak met Louise. Was weer zeer goed Louise zag er weer zeer goed uit. Goede communicatie bij aankomst. Eerst een lekkere hete douche om daarna aan het avontuur te beginnen, GFE Met nog grotere letters dan op de eerste afspraak ze laat genieten en geniet ook zeer intens. Voor mij blijft het hier niet bij na deze afspraak. Louise dank je wel voor dit prachtig vervolg. Je bent een toppertje. En ik kijk al uit naar een volgende afspraak. Voor mij weer een zeer geslaagde afspraak. Ze was ook zeer aangenaam verrast met de kleine attentie dat ik bij had. Louise 💋💋💋en tot zeer binnenkort
Heel fijn dit te lezen! 😘
 
Ik kom al bij haar sinds ze haar eerste stapjes in het vak heeft gezet. En steeds ga ik met plezier terug omdat Louise doet wat ze belooft en gewoon ook zeer aangenaam is om mee om te gaan. Ik kijk zeker ook uit naar onzr volgende ontmoeting!
Idd kan ik enkel maar bevestiging geven ik heb ook binnenkort een 24h date met deze topper geplant 😊😊😊
 
Terug
Bovenaan Onderaan