Recensie Louise, Brasschaat 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jawel maar haar laatste advertentie dateert al weer van 14 dagen geleden. Tis allemaal niet meer zo dringend he, ze is van straat haha.
Dag Chrisa, dit is mijn job dus denk zoals bij iedereen is het werk dringend. Ik zat met verbouwingen en die kunnen soms uitlopen verder kan u ook altijd terecht bij andere dames als u het daar lastig mee hebt. Wat in mijn privé gebeurd of gaande is staat los van mijn werk Dus uw opmerking is misplaatst. Groetjes 😉
Wel eigenaardig... Er zijn 2 onlyfans pagina's van haar. Een gratis en betalende. De gratis versie heeft veel meer (expliciete) content dan dan de betalende. Is dit iemand die content van Louise gebruikt? Misschien kan ze hier zelf wat info over geven als beide accounts van haar zijn?
Dit moet ik dan eens nakijken inderdaad. Want op mijn tijdlijn zette ik nooit expliciete content.
Want met onlyfans ben ik gestopt en ik heb geen gratis account gehad. Danku voor het melden.
Nieuwe prijzen zijn redelijk stevig... 200 voor een massage met b2b. Oraal is nog een 30 erbij en altijd met (waar elke dame natuurlijk zelf over mag beslissen).

Met zulke bedragen moet het toch wel de moeite zijn...
Dag Eddy, mijn prijzen zijn indd beetje omhoog gegaan. Maar zeker geen €230 all in. Voor een Vlaamse dame is dat zeker nog niet overdreven. Ik ben masseuse van opleiding dus ik doe niet zomaar wat. Als u mijn massage dan wat te duur vind in combinatie met dat ze naar u mening mixed zijn is dit misschien mijn stijl van masseren dat niet voor u is. Uiteraard zijn er genoeg dames die zelfde als ik doen goedkoper en misschien meer u stijl in masseren. Groetjes ☺️
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan