WHEM Louise, Geel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze dame kreeg hier slechte kritieken maar werkte toen onder een andere naam, ik weet niet meer welke dat was dus ik ken het recensietopic ook niet meer. Kort na die recensies is ze van naam veranderd.
Ik zou mij dit niet herinneren mocht het niet zijn dat ik er zelf wilde mee afspreken. Op basis van wat ik hier gelezen had dan maar besloten om ze niet op te zoeken. Het feit van de verschillende locaties betekent ook misschien wel iets.
 
Heb ze teruggevonden, hier is ze:

 
Dame staat al een tijdje op mijn radar maar wisselt nog wel eens van locatie, zat eerst in de Kempen, toen effe in Limburg, daarna kanten van Antwerpen en nu terug in Geel.
Is iemand al eens bij haar langs geweest en wil daar wat meer over vertellen?

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuw-louise-vanaf-maandag.html
Deze dame kreeg hier slechte kritieken maar werkte toen onder een andere naam, ik weet niet meer welke dat was dus ik ken het recensietopic ook niet meer. Kort na die recensies is ze van naam veranderd.
Ik zou mij dit niet herinneren mocht het niet zijn dat ik er zelf wilde mee afspreken. Op basis van wat ik hier gelezen had dan maar besloten om ze niet op te zoeken. Het feit van de verschillende locaties betekent ook misschien wel iets.
 
Ik heb onlangs voor de 1e keer met Louise afgesproken. Via de advertentie op redlights. Zij ontvangt momenteel regio Begijnendijk en dit in een rendez vous hotel. De 1e keer boek ik altijd 1 uur. Wel serieus tegen gevallen. Het was precies teveel moeite voor haar en ik denk dat in een pop meer leven zat. Dikke tegenvaller dus Eric8 je mag ze volledig hebben. Haar foto's zijn volgens mij ook serieus bewerkt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan