Recensie Linda, Lier 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

neuro-toxic

Wandelaar
57
11/02/22
43
9
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/profiel/nieuw-linda
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ontvangt in een rdv hotel in Lier. Tevergeefs gebeld toen ik in de buurt was, maar wel vlot afgesproken via sms.
Op de kamer werd ik vriendelijk verwelkomd en heeft ze meteen het geld ontvangen, maar dan was ze vervolgens meer bezig met haar gsm dan met mij. Ik stond naakt te wachten voor een wasje terwijl ze ongetwijfeld nog wat andere afspraakjes regelde. We zijn dan naar de badkamer gegaan, ze bleef gekleed (kleedje met witte laarzen zoals in advertentie). Vervolgens op bed bleef ze ook gekleed terwijl ze begon te pijpen met condoom. Toen ik mijn hand liet verdwijnen onder haar kledij was het tijd om haar uit te kleden. Dat deed ze liever zelf. Haar laarzen heeft ze aangehouden. Vervolgens gewoon verder afgewerkt, opgefrist en buiten. Ik denk alles samen 20-tal minuten.

Geen herhalingsgevaar: rookgeur, wel een tattoo, fake kreuntjes, zeker 55+. Een wereldse dame zal slaan op het plat antwerps accent. De foto's zijn recent, maar niet representatief.
Toppunt: de hele tijd houdt ze haar mondmasker aan. :ROFLMAO:
 
Kan je in de topicnaam geen tweede naam toevoegen? Bij Hookers had je er dan soms met 5 of 6 namen voor dezelfde madam. Als je nu gaat zoeken op "Louise" vind je de recensie van "Linda" natuurlijk nooit. Jammer want had nieuweteleurstellingen kunnen voorkomen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan