WHEM Louise-Hasselt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze week nog een afspraak met haar gehad. 200 euro per uur. De prijs van de kamer mocht ik er vanaf trekken maar heb ik niet gedaan. Afspraak was het meer dan waard, ze doet dit puur als bijverdienste en spreekt ook niet met iedereen af. Is echt een doodnormale vrouw die je zo bij de bakker of slager zou kunnen tegenkomen. Ziet er goed uit wel, heel verzorgd ook. Ervaring is hierdoor net iets dan normaal, geeft meer het gevoel van een echte date dan een paydate. Zeker waard om mee af te spreken naar mijn mening.
 
Deze week nog een afspraak met haar gehad. 200 euro per uur. De prijs van de kamer mocht ik er vanaf trekken maar heb ik niet gedaan. Afspraak was het meer dan waard, ze doet dit puur als bijverdienste en spreekt ook niet met iedereen af. Is echt een doodnormale vrouw die je zo bij de bakker of slager zou kunnen tegenkomen. Ziet er goed uit wel, heel verzorgd ook. Ervaring is hierdoor net iets dan normaal, geeft meer het gevoel van een echte date dan een paydate. Zeker waard om mee af te spreken naar mijn mening.welke
Welke kamer ontvang ze?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan