Recensie Louise, Leuven 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kuieraar

Wandelaar
79
20/03/23
56
9
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
30-35
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/louise-527
Totale kosten (in euro)
60 (80 maar 20 teruggekregen)
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Louise zit in de welbekende straat aan de buitenrand Leuven (je weet wel, niet de oude vierkante, maar de ...)
Ik heb daar over het algemeen wel goeie ervaringen gehad dus vol vertrouwen naar daar.

Bij het binnenkomen (communicatie was wat moeilijk maar dan toch gelukt) inderdaad de dame van de foto's.
De reden dat ze haar beha op de foto's onder haar borsten heeft is omdat ze naar opzij toe littekens heeft, ik denk van een borstverkleining of wat dan ook.
Stoorde mij persoonlijk helemaal niet eigenlijk, maar ik geef het maar mee.

Na een hele flauwe BJ (MC) van een minuut of zo, genoeg om hem recht te krijgen, sprong ze bovenop mij. Met enorm veel bounce op en neer (denk dat ze het 3 huizen verder ook hoorden).
Na ongeveer een minuut van dat was het gebaar dat ik uit de weg moest en hop, missionaris.
Ze begon dan precies haar geduld te verliezen want na weer minuut of 2 riep ze ineens "doggie".

Op zich geen probleem, is wel een van mijn favorieten, maar het feit dat ze zo ongeduldig leek zorgt er bij mij alleen maar voor dat het langer duurt.
Tijdens zit ze heel de tijd te zuchten en met haar vinger op het bed te tikken.
Na een minuut of 4, 5 doggie kreeg ik effe een kramp ik mijn bovenbeen dus ik trek me even terug om me te verzetten, en dan springt ze recht, pakt haar GSM en wijst naar de papieren doekjes "TOWEL!"
Ik zeg, ik ben niet klaar hoor, moest me gewoon verzetten. Kijkt ze naar het condoom, rolde ze met haar ogen en smijt ze haar gsm neer en ging terug naar het bed.

Waarop ik zei van "weet je wat, laat het maar zo, als dat de manier is waarop je geld wilt verdienen, fuck this shit" (of eerder "don't fuck this").
Komt ze met met veel air 20€ teruggeven, ik heb me gewoon aangekleed en ben doorgegaan.

Misschien stond mijn gezicht haar niet aan, wat dan ook, ze had op voorhand kunnen nee zeggen.

Ow, en tijdens de hele duur checkt ze om de minuut of zo (dus terwijl je bezig bent) of het condoom er nog opzit.

Vermijden dus zou ik zeggen.
 
Vreemd! Ik heb haar bezicht in Evere toen ze onder Day (recensie geschreven) adverteerde. Het zal spijtig genoeg misschien haar dag niet zijn geweest ofzo want had wel een leuke ervaring.
 
Terug
Bovenaan Onderaan