Love Hotel (Hofstraat)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Spartacus61

Meubelstuk
Forumpionier
1.275
05/07/21
92.086
2
Voormalig Yvonne'sPrivehuis aan de Hofstraat is tijdje terug overgenomen door de eigenaar van Eindhoven Prive. Zelfde concept, verhuren kamers aan dvp's enz…
Ook hebben ze nu een nieuwe website gemaakt die net zo tenenkrommend slecht is als die van Eindhoven Prive ?
Onbegrijpelijk dat ze in deze tijd van digitalisering niet meer investeren in een goede website. Er zijn legio voorbeelden van hoe het wel moet.
 
Website niet slecht?? Ontzettend slecht, foto's vd dames kloppen ook niet! Ook bij Eindhoven Prive (zelfde eigenaar) staan nog foto's van dames die er al jaren niet meer werken en foto's bij dames met foutieve naam.
Kijk voor de gein maar eens naar de Website van bv Diane's Secret Den Haag, zo kan het ook.
 
Tja, de site van Diane's Secret ziet er inderdaad goed uit, maar de foto's van de dames worden wel heel erg bewerkt. Dit is een van de privéhuizen waar ik niet alleen op basis van foto's een afspraak zou maken, je kunt heel erg bedrogen uitkomen. Ik zeg niet dat het een slecht privéhuis is, maar hier is het wel: eerst zien dan geloven!
De beste websites zijn sites waar de informatie betrouwbaar is en er niet al te veel gesjoemeld wordt met de foto's en leeftijden van de dames. Een voorbeeld is de site van Unlimited privé in Rotterdam.
 
De beste websites zijn sites waar de informatie betrouwbaar is en er niet al te veel gesjoemeld wordt met de foto's en leeftijden van de dames.
Inderdaad en dat is exact wat er schort aan de website van zowel Hofstraat al EP.
Zoals ik al zei: foto's van dames die er al lang niet meer werken en foto's bij de verkeerde dame. En verder weinig tot geen info betreffende aanwezigheid enz enz
 
Bij EP wordt bij een dame een foto gebruikt die al jaren bij HS in Breda werd gebruikt bij een dame en maandenlang ook op beide sites te zien was. Ik geloof niet dat het dezelfde dame is die op twee plekken tegelijk werkte (de dame bij HS is ondertussen gestopt). Een andere dame bij EP (ondertussen ook gestopt) vertelde me dat zij het helemaal niet zelf op haar foto was, hoewel ze een behoorlijke dubbelganger had gevonden vond ik. Dus tsja, die foto's ... ik geloof er nooit zoveel van.
 
Inmiddels zijn diverse dames terug gekeerd op dit adres: Abby, Vanessa, Ilse, Valentina, Jacky, .....
Vooral de ligging (gratis parkeren, anoniem bezoek) en de fijne kamers zijn voor mij een reden om weer vaker hier naar toe te gaan.
De prijzen (van mijn vaste dames) zijn ook weer als vanouds, al zijn de prijzen (licht) gestegen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ilse gaat binnenkort stoppen ivm opstarten eigen bedrijf hoorde ik. Verder ligt ook hier in de Hofstraat net als bij BodyToBody de gemiddelde leeftijd vrij hoog inmiddels ?
Jacky is inmiddels midden vijftig. Maar goed ieder zijn ding ?
 
Inmiddels zijn diverse dames terug gekeerd op dit adres: Abby, Vanessa, Ilse, Valentina, Jacky, .....
Vooral de ligging (gratis parkeren, anoniem bezoek) en de fijne kamers zijn voor mij een reden om weer vaker hier naar toe te gaan.
De prijzen (van mijn vaste dames) zijn ook weer als vanouds, al zijn de prijzen (licht) gestegen.
Ah kijk dit verklaart een hoop. Zag Abby deze week al paar keer op Kinky online staan maar niet bij het "vandaag aanwezig" kopje van BtoB. Zie nu net pas dat ze ook helemaal niet meer op de site van BtoB staat, dus ze zal wel weer full time hier zitten.
De kamers (en vooral douches) zijn op de hofstraat wel echt top inderdaad.
Weet iemand wat een uurtje met Abby (incl pzc) nu kost? Op kinky staat €135, en kamerhuur op de site staat 50. Dus €185 totaal? Of zit de kamerhuur al inbegrepen in de €135?
 
Inmiddels zijn diverse dames terug gekeerd op dit adres: Abby, Vanessa, Ilse, Valentina, Jacky, .....
Vooral de ligging (gratis parkeren, anoniem bezoek) en de fijne kamers zijn voor mij een reden om weer vaker hier naar toe te gaan.
De prijzen (van mijn vaste dames) zijn ook weer als vanouds, al zijn de prijzen (licht) gestegen.
Iemand nog ervaring gehad met Jacky?
Ben benieuwd naar haar.
 
Een aantal jaren geleden voor het laatst bezocht.
Het is een aardige dame die haar best doet om je een GFE te bezorgen.
Ze is van het "normale" programma. Dus pzc, tongzoenen, neuken in diverse standjes (mc), beffen, olie massage, e.d.

Inmiddels is ze "op leeftijd", al wil dat voor de sex niet alles zeggen.
Vroeger had ze foto's waarop ze, ondanks haar leeftijd, er nog zeker wel aantrekkelijk uitzag.
Als je haar wit bezoeken is haar "open karakter" een aanbeveling.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan