Recensie Lovely Grace Brecht 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mister Me

Wandelaar
81
21/02/22
40
2
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Soft SM
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/dinsdag-plaats-voor-jouw-kinky-date.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Bij meesteres Lovely Grace geweest in Brecht. Ontvangt in een net appartement met aparte sm ruimte. Kwam voor mijn kontje te rekken en dat heb ik me niet beklaagd. Dildo, buttplug, strapon,.. alles passeerde de revue. Met de nodige poppers die ik moest snuiven lekkere rijd gehad. Enig grote nadeel was dat ik voor uur betaalde en na 45 minuten buiten stond. Eigenlijk maar een half uur gespeeld.
 
Zou graag eens bij haar langs willen, niet alleen om mij te laten nemen maar ook omgekeerd, maar je kan bij haar advertentie niet zien wat ze allemaal doet….
Is intiem en pijpen dan ook mogelijk of enkel BDSM/kinky play en gaat ze dan helemaal naakt?
Ben helemaal gek van poesjes die niet kaal zijn…
 
Laatst bewerkt:
Zou graag eens bij haar langs willen, niet alleen om mij te laten nemen maar ook omgekeerd, maar je kan bij haar advertentie niet zien wat ze allemaal doet….
Is intiem en pijpen dan ook mogelijk of enkel BDSM/kinky play en gaat ze dan helemaal naakt?
Ben helemaal gek van poesjes die niet kaal zijn…
Bij haar enkel likken of met haar tieten spelen als ze het vraagt. En ze heeft een kaal poesje. Ik ga al een aantal jaar bij haar. Enkel laatste keer heeft ze me gepijpt omdat ik zo een goede slaaf was. En omdat ze zelf geil was en er zin in had.
 
Vandaag nog eens langs geweest voor een uur. Na 40 minuten stond ik terug buiten. Inclusief douche achteraf. Grootste rip off. Enkel wat dildo en butplug, tepelspelletje van 2 minuten en klaargetrokken. 2 keer gezegd dat ik ging komen en dat het te vroeg was. Geen oren naar. Na klaarkomen = gedaan. Te mijden!!!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan