Recensie Lovely Prive - Nuria 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 512

Vaste klant
Forumpionier
157
04/07/21
225
11
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/4210101-nuria
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Aanvankelijk wilde ik Demie boeken maar ze doet helaas geen half uurtjes.

Goed dan maar Nuria uitgekozen op basis van haar fraaie foto's.

Jammer genoeg bleek het achteraf een verkeerde keuze te zijn.

Ze zag er niet zo knap uit als ik gedacht had maar bezat wel een mooi lichaam.

Direct bij het begin deed ze al een condoom rondom mijn lul terwijl het nog eens stijf was !

Dit mag niet. Dat mag niet. Nep gekreund. Tijd niet volgemaakt. PZC is mogelijk tegen een extra betaling van 50 Euro. Verder stelde mevrouw zich koel en zakelijk op.

Al deze factoren droegen erbij dat ik totaal niet geil werd en nog geen eens klaar kwam !

Voor mij absoluut geen tweede keer met haar. Het was vooral zonde van mijn geld !
 
Aanvankelijk wilde ik Demie boeken maar ze doet helaas geen half uurtjes.

Goed dan maar Nuria uitgekozen op basis van haar fraaie foto's.

Jammer genoeg bleek het achteraf een verkeerde keuze te zijn.

Ze zag er niet zo knap uit als ik gedacht had maar bezat wel een mooi lichaam.

Direct bij het begin deed ze al een condoom rondom mijn lul terwijl het nog eens stijf was !

Dit mag niet. Dat mag niet. Nep gekreund. Tijd niet volgemaakt. PZC is mogelijk tegen een extra betaling van 50 Euro. Verder stelde mevrouw zich koel en zakelijk op.

Al deze factoren droegen erbij dat ik totaal niet geil werd en nog geen eens klaar kwam !

Voor mij absoluut geen tweede keer met haar. Het was vooral zonde van mijn geld !
Helaas. Wat zei de gastvrouw, of heb je dit niet gemeld bij de host van de privehuis?
 
Zelfde ervaring. Wil eigenlijk ook naar Demi maar die is zo volgeboekt altijd niet normaal. Nood is hoog dus maar Nuria gekozen. Het is nog niet zo slecht als hierboven, bij mij wil ze nog best meewerken, klein kusje op de mond ook, maar dat was de eerste 5 min. Toen ik toch na 15 min en 2-3 posities nog niet klaar kom, begon ze anders te gedragen. Uit eindelijk binnen 20 min klaar met tegenzin. Daarna probeer ik rustig aan te kleden enz, ze begon te klagen dat ze andere afspraak al heb etc etc. F off!
 
Zelfde ervaring. Wil eigenlijk ook naar Demi maar die is zo volgeboekt altijd niet normaal. Nood is hoog dus maar Nuria gekozen. Het is nog niet zo slecht als hierboven, bij mij wil ze nog best meewerken, klein kusje op de mond ook, maar dat was de eerste 5 min. Toen ik toch na 15 min en 2-3 posities nog niet klaar kom, begon ze anders te gedragen. Uit eindelijk binnen 20 min klaar met tegenzin. Daarna probeer ik rustig aan te kleden enz, ze begon te klagen dat ze andere afspraak al heb etc etc. F off!
Ha ha dus deze dame heeft je er mooi eruit gegooid
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan