Recensie Lucía, Mortsel 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

latinlover90

Newbie
5
19/11/24
1
2
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kom-mijn-prostaatmassage-en-mijn-echte-spuit-proberen.html
Totale kosten (in euro)
150
Ik heb Lucía gisteren bezocht en het was helaas een tegenvaller. Ze leek niet op de foto's, al moet ik toegeven dat ze wel een vrij knappe, mollige Latina is met groene ogen. In het begin had ik dat niet meteen door, want het was vrij donker en op het eerste gezicht oogde ze aantrekkelijk. Daarom besloot ik haar het voordeel van de twijfel te geven.

Na de financiële afhandeling heb ik mijn kleren uitgedaan, maar meteen voelde ik afstand. Ze wilde niet tongzoenen en deed direct een condoom om, terwijl ze PZC adverteert. Het lag niet aan mijn hygiëne omdat ik net uit de douche kwam en ik had mijn piemel goed gewassen. Toen ik vroeg of ik haar mocht beffen, zei ze dat ze haar regels had. Vervolgens ging ze bovenop me zitten en na een kwartier had ik sterk het gevoel dat ze gewoon wilde dat ik klaar zou komen.

Toen ik haar nog eens vroeg om te zoenen, zei ze dat ze dat niet doet in haar werk, zogezegd om zichzelf én mij emotioneel te beschermen (wtf?).

Uiteindelijk ben ik een uur gebleven. Ze probeerde wel vriendelijk en een beetje zorgzaam te zijn, maar de afstand bleef.

Ik heb haar achteraf verteld dat dit een tegenvaller was aangezien ik speciaal was gekomen voor wat meer intimiteit en voor een gfe, en dat dit niet oké is. Ze verontschuldigde zich en ik ben vertrokken.

Normaal schrijf ik geen negatieve reviews, dit is zelfs mijn eerste, maar deze ervaring viel zo hard tegen dat ik het moest delen.

0% kans dat ik terugga, en ik heb mijn lesje geleerd.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan