Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKijk op wieheeftgebeld.nl en vul het telefoonnummer in en eureka je ziet waarom deze fake is en je oplicht.Wat is hier nep aan?![]()
Als ik alles online zou zetten wordt het voor de oplichters wel erg makkelijk onder de radar te blijven heWat is hier nep aan?![]()
Ja maar als je zo even 30 tot 100 man dat kan laten doen op een goeie avond of week loopt het wel lekker opDeze dame heb ik al gezien in Noordwijk ,Doetinchem, Grouw, Maastricht , Goes en Eindhoven.
ze vraagt 10 € aanbetaling die je dan vermoedelijk kwijt zal zijn.
Veel gedoe voor n luttel bedrag.
Dat lukt haar wel ", dame "is erg innemend op de app. Maar ook innemend wat betreft je 10€ . Ach ja velen zullen denken 10€ dat is niet onredelijk. We doen het maar.Ja maar als je zo even 30 tot 100 man dat kan laten doen op een goeie avond of week loopt het wel lekker op
Zit gewoon een hele club achter, zijn al diverse ''dames'' die ik aan elkaar heb kunnen linken.Dat lukt haar wel ", dame "is erg innemend op de app. Maar ook innemend wat betreft je 10€ . Ach ja velen zullen denken 10€ dat is niet onredelijk. We doen het maar.
Deze persoon is ook al langere tijd actief hoor.
Vanavond weer, als om 17:00 de computers uitgaan kruipen ze weer uit hun holletjeMaar onder de naam Luca geen hit meer op SJ zag ik.
Duikt ongetwijfeld weer op deze kakkerlak
Nee is compleet andere dameis dat toevallig deze?