Recensie Luci Lux, Geleenstraat 122k7 vh Alkmaar, Achterdam 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag heb ik deze mooie dame ook bezocht en vind de fotos haar geen eer aan doen. Zoals gemeld door de rest is Lucy een leuke spontane dame. Ze geeft je echt alle aandacht en is geen klok kijkster. Ik vond het een hele fijne ervaring en kom zeker terug.
 
Laatst bewerkt:
Een verassend leuke vrouw. Goede looks, leuke babbel. Een eerste keer kies ik vaak voor een blowjob met aftrekken. En daarvoor is ze met een 10 geslaagd.
Bij een intiem date zal ik er recensie bij doen.
 
Wel eens naar deze dame geweest voor een prostaat massage, had hier toen nog geen ervaring mee. Erg lief en geduldig rekte ze langzaam me anus op met haar dildo om zo langzaam de massage te beginnen. Top ervaring waardoor ik anaal zeker ben gaan waarderen!
 
Ja, dan moet een dame heel goed zijn, al wil ik er apart voor naar een andere stad gaan. Niettemin was (of is ... als zij nog terugkeert?) Luci voor veel wandelaars een vaste waarde op de Dam, gezien haar service en bdsm mogelijkheden.

Wat zonder meer positief is aan Luci is haar ijzeren werkmentaliteit. Zij werkt zeer veel dagen per jaar, en neemt maar weinig vrij.
 
Heb beide dames Luci en Liona gisteren gespot en gesproken in Den Haag (doubletstraat).

Volgens hun eigen planning zijn ze dit weekend daar ( vr, za en zo ) daar in de avond uren Wisselende kamers is hun eigen verwachting.

Vandaag (do) niet aanwezig.

Toch een gemiste kans voor Alkmaar!
 
Heb beide dames Luci en Liona gisteren gespot en gesproken in Den Haag (doubletstraat).

Volgens hun eigen planning zijn ze dit weekend daar ( vr, za en zo ) daar in de avond uren Wisselende kamers is hun eigen verwachting.

Vandaag (do) niet aanwezig.

Toch een gemiste kans voor Alkmaar!
Ja in Den Haag in de Doubletstraat werken ze met 2 shifts.
Overdag tot 18.00 en dan avond tot 1.00.
Zo kan het dus zijn dat een dame rond 18.00 van kamer gaat wisselen ivm andere huursters.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heren, Vandaag was het Zondag. Vandaag moest ik in het mooie Haarlem wezen om eens zelf te biechten. En wat heb ik gebiecht mijn mensen.

Ik en mijn klerk zijn afgedwaald naar de op het oog zo donkere straten van Haarlem om vervolgens het Rode licht te zien. Na onze portemonnee omgedraaid te hebben en er 4 euro uit hebben gehaald beide door het poortje gelopen. (2euro pp) Kwam ons een donkere steeg tegemoet. We liepen gelijk naar rechts waar een zaal was waar ze hemelse films draaiden. Wat heb ik dat gemist zei ik nog. Vervolgens liepen we naar het pleintje toe. met allemaal standbeelden die we niet thuis konden brengen. En toen mijn lezers. stond daar. Luci Lux! De dame is dus verhuist van Alkmaar Naar Haarlem (Met tussenpoos in Den haag?) Ze stond in de deur en keek naar mij, ik keek terug. de vonk sloeg over. ik zei tegen mijn klerk momentje. ik ga even praten met deze dame. Maar plots ging de deur dicht en kwam mijn portemonnee tevoorschijn en hebben de daad verricht na de financiële zaken. Deze dame is een echte Engel. zo lief. zo rustgevend. Ik vond het allemaal maar spannend. maar ze kon mij wel uit de spanning krijgen. uiteindelijk was ik klaar en trok de kleren aan, en ben ik samen weer vertrokken en vermeld dat ik een volgende keer weer eens langs wip.

Heren ze is een prachtige vrouw. Ze staat nu in Haarlem.
 
Heb Liona eens thuis mogen ontvangen en het was zeer geslaagd. Helaas is ze verdwenen van Twitter en reageert ze ook niet op WhatsApp of Snacc. Wie weet later weer. ☺️
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Vergelijkbare onderwerpen

  • Gemodereerd onderwerp: Berichten worden gekeurd door de forumleiding.
Reacties
26
Weergaven
13K
Terug
Bovenaan Onderaan