Recensie Lucia Bella, Gent 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
543
09/10/21
489
18
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/lucia-nuevo
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Advertentie:
Duidelijke foto's en filmpjes.
Exact zoals op foto.
Geen informatie over prijzen en weinig over de mogelijkheden.
Leeftijd vermoedelijk eerder 28.


Prijzen: 80 euro voor 15 min, 100 euro voor half uur, 150 euro voor uur.

Communicatie: vlot en beleefd.

Locatie: gekende locatie dicht bij de Vrijdagsmarkt.

Prestatie: PMC, geen kussen, verschillende standjes.
Pijpen was heel goed.

Heel knappe verschijning met basis service. Geen goed idee voor GFE zoekers, goed idee voor liefhebbers van slanke blondines en geen interesse hebben in tongzoenen.
 
Ziet er wel knappe uit. Kan je 2x komen in uur?
Is een heel knappe..Het is haar uiterlijk die de ervaring maakt, want de service is basis.
Een vriendelijk fotomodel met service zoals bij de ramen. Zo zou ik ze opschrijven.
Bij 1u kan je twee maal komen, de inzet is wel minder na 1x komen.
Ze maakt de tijd ook niet helemaal rond.
Bij half uur is het 1x komen.
 
Tsja... Als je een 'beauty' wil... foto's en filmpjes genoeg online (inclusief dit forum!)
Als ik naar een vrouw ga -én ervoor betaal- wil ik actie!
Passie, inzet en sexuele energie zijn zoveel belangrijker dan de 'looks'! Mijn mening!
 
Tsja... Als je een 'beauty' wil... foto's en filmpjes genoeg online (inclusief dit forum!)
Als ik naar een vrouw ga -én ervoor betaal- wil ik actie!
Passie, inzet en sexuele energie zijn zoveel belangrijker dan de 'looks'! Mijn mening!
Kan ik inkomen. Maar ze was uiterlijk helemaal mijn ding dus wou ik ze proberen en ik heb zeker geen spijt. Ik ben blij dat ik ze heb gehad.
Was een moeilijke recensie om schrijven omdat ik objectief wou zijn, maar toch onder de indruk van haar verschijning.
Maar ik heb me voorgenomen van altijd een recensie te schrijven omdat ik ook al veel leuke dates gehad heb dankzij hookers en girlsreview.
En met deze recensie weet iedereen of het iets voor hem is.
 
Kan ik inkomen. Maar ze was uiterlijk helemaal mijn ding dus wou ik ze proberen en ik heb zeker geen spijt. Ik ben blij dat ik ze heb gehad.
Was een moeilijke recensie om schrijven omdat ik objectief wou zijn, maar toch onder de indruk van haar verschijning.
Maar ik heb me voorgenomen van altijd een recensie te schrijven omdat ik ook al veel leuke dates gehad heb dankzij hookers en girlsreview.
En met deze recensie weet iedereen of het iets voor hem is.
Doe zo verder! Daar dient dit forum ook voor!
 
Dat gezicht ken ik precies
Heette ze voordien niet anders…
Ik zou gezworen hebben : "Bella" uit Boom / willebroek, maar dat klopt dan chronologisch niet.
Daar lijkt ze in ieder geval erg veel op maar ze had een advertentie met 110 foto's.
En aangezien er nu ook een advertentie onder de naam "Bella" opduikt..
 

Lucca Bella is vandaag ook toevallig verhuisd van Antwerpen naar Gent.
Maandag, verhuisdag !
 
Laatst bewerkt:
Is bij mij flink tegengevallen.

Ik had een ander meisje geboekt dat had afgezegd dus ik had rond 22u een berichtje gestuurd naar Lucia voor een afspraak van 2u om 23u.
Het lukte voor haar enkel van middernacht tot 2u. Een kwartiertje later dan toch de vraag of ik niet om 23u kon komen.

Eenmaal aangekomen bij haar (23u30) is het inderdaad een mooie verschijning. Geen kussen maar mocht haar wel beffen. Heel veel respons kwam daar niet op en na 5 minuutjes begon ze me heerlijk te pijpen. Daarna klom ze heel eventjes bovenop me om vervolgens missionaris te doen. Ze had het daar vrij lastig mee en ik mocht zeker niet te hard gaan.

Na een korte pauze moest ze naar het toilet en toen ze terugkwam zat er niet veel fut meer in. Ze lag vooral naast me en probeerde het vooral bij strelen te houden, spreekt wel vrij oke Engels en is een vlotte babbel. Wilde me vooral filmpjes op Instagram tonen. Toen ik er toch genoeg van had en aangaf haar nog eens te willen neuken zei ze me dat ik haar doggy mocht doen voor een laatste keer en dan maar moest klaarkomen. Uiteindelijk haar wel doggy gedaan maar daarna zei ze dat ze te moe was en dat ze me 50 euro zou teruggeven en dat ze de afspraak zou stoppen omdat het voor haar niet meer ging. Veel kon ik daar niet echt tegen beginnen.

Uiteindelijk 1u15 binnen geweest voor 250 euro en echt niet mijn ding kunnen doen. Ze zei me wel dat ze het normaal beter deed maar dat het die avond niet ging omdat ze te moe was (bevestig de afspraak dan niet).

Schoon lichaam, service echt al van de slechtste die ik gehad heb.

Blijft nog een paar dagen in Gent en komt pas terug in de vakantie in december want ze studeert nog.
 
Laatst bewerkt:
Dit was mijn eerste DVP ervaring na zeer lang twijfelen. Ik heb op zich best wel wat relatie ervaring, kan ook zo snel wel een dame aan de haak slaan. Maar omdat ik eigenlijk geen dating dames onnodig liefdesverdriet wil doen, en ik eigenlijk enkel alleen seks kan hebben met iemand waar ik écht verliefd op ben (zelfs niet met een knappe onenightstand),.. dacht ik, tot de volgende verliefdheid in mijn leven verschijnt, wie weet hoe lang dat weer duurt, waarom niet es DVP proberen. Maar ik denk dat ik teveel 'zachte genegenheid' zoek ipv 'seks', en dat dit niet goed matched met DVP, althans niet met deze dame. Ik zie wel of ik het nog es een andere kans geef op een andere manier, thuis met een vlaamse dame ofzo..

Nu, ik moet beide recensies van 'Kabouter' & 'Plezier' bijtreden. Behoorlijk knappe dame, al vind ik haar iets minder in het echt dan op de foto's, en waren mijn vaste vriendinnen knapper :) Eerst wat massage omdat ik wat nerveus was. Dan wat aftrekken & pzc zonder vragen, allemaal best ok, niet waw, niet GFE, just ok, deed haar best. Dan even beffen, allemaal wel hygienisch & ok, vingeren en kussen mocht niet. Dan terug even pijpen mét. En omdat ik bij aanvang zei 'take it slow'.. ik wou eig liever wat opbouw, strelen etc.. begon zij zich te frustreren dat het niet snel genoeg kwam, werd het allemaal wat gejaagd,.. en dus werd het voor mij allemaal iets te gemaakt, te mechanisch en dan lukt het niet meer. Uiteindelijk vond ze het na 40 minuten 'too much work'.. kreeg ik 50 euro terug :). Dus geen seks, geen klaarkomen gehad, ok zo weet ik even wat de ervaring is. Ik zou zeggen : voor timide newbies, mss best iemand vlaams, thuis/hotel.. en deze dame, mss meer voor de ervaren wandelaar, voor wie vooral kicked op een knap uiterlijk & 'just ok sex experience' zonder er meer achter te zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan