Donderdag dan toch kunnen langsgaan richting Gent, nu voor diegene die haar daar willen bezoeken moet je snel nog boeken , want ze wil daar niet blijven en zoekt terug naar de limburg te verhuizen, voor mij geen optie want te ver , maar begrijp de beslissing waar ze nu huurt is echt oud pand met bijna geen optie tot douche , de kamer is helemaal op zolder en zonder deur, dus hoorde iemand naar boven komen voor de ander kamer , en hij of zij kon dus zomaar ineens verschijnen vanachter het gordijn, maar is niet gebeurd dus voor de kamer moet je hier niet zijn, nu de dame zelf is perfect die van de foto's vond ze zelfs beter in het echt, mooi sportieve body en mooi bruin kleurtje , ze doet alles wat op haar advertentie staat dus bij mij ook inclusief kussen en ze doet echt haar best om u op uw gemak te voelen, ze spreekt spaans maar ook nederlands douche niet aangeboden voor of na de date heb ook geen douche gezien maar had mij al gedoucht en de dame zelf was ook perfect en mooi geschoren ik was nu wel de eerste klant die dag al bij al een leuke date gehad en waar voor mijn geld want tegenwoordig moet ge toch wat voorzichtig zijn ik wel wel voor de diensten betalen maar dan moet het ook in orde zijn en dat was bij deze zeker ok of ik nog terug ga in denk het wel maar dan moet ze wel ergens in mijn buurt zijn, ga nu geen 1,5u rijden de max vind ik 1u en limburg gaat voor mij te ver zijn, dus even afwachte waar ze hierna tevoorschijn komt
Alvast bedankt Lucia