Recensie Lucia, Gent (vh Beernem, Maasmechelen, Zutendaal, Bilzen) 4,57 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Net terug van Gent! Wat was het weer een feest!!!

En... vanwege haar 'minder geslaagde' ontvangstlocatie... maar meteen een kamer geboekt in het Onyx Hotel. Nou... dat was een 'instant succes'! Mooie erg verzorgde kamers en een zeer discrete ontvangst! Een aanrader!

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
450
Vorig weekend dus opnieuw afgesproken met Lucia. Had reeds van haar vernomen dat haar ontvangstlocatie in Gent geen succes was. Dus maar meteen een kamer gereserveerd in het Onyx Hotel. Dan zaterdag afgezakt naar Gent. Eerst de dame oppikken… en dan naar het hotel.

Wat ziet Lucia er weer geweldig uit met die strakke jeans en rode blouse! En… natuurlijk konden we ook 'genieten' van de Gentse verkeersopstoppingen! Dan snel naar de parking bij het station, vanwaar het slechts enkele minuutjes is naar Onyx. Snel afrekenen aan de balie… en dan meteen naar boven! In de lift kan ik m'n ogen nauwelijks afhouden van haar! Wat een aantrekkelijke vrouw!

De deur open en… Wat een ruime kamer! Mooi led-sfeerverlichting ook! Verder staat er een koelkast waar we de champagne koel kunnen zetten! Klasse! Meteen kraken we de fles! Toast! Op ons nieuwe weerzien!

Dan stel ik haar voor om enkele foto's te maken in deze kamer! Mooi voor je advertentie! Zij stript meteen… Wauw! Wat een sexy lingerie draagt die meid weer! Snel maak ik een aantal foto's van haar in de kamer… bij de spiegel… Ga naar de badkamer! Daar is mooi licht!

Dan snel douchen. Ik bewonder haar fraaie vrouwelijke rondingen! Man! Wat is zij toch een mooie vrouw! En… deze middag helemaal voor mij! Drie uur lang! Snel haal ik er de champagne bij! Toast!

We gaan meteen naar die mooie leren sofa! Echt gemaakt om op te vrijen! Meteen trek ik haar over me heen. Die spiernaakte bloedmooie vrouw weer in m'n armen! En die passionele tongkussen! OMG! De vonken springen er al meteen vanaf! Dan draai ik haar onder me en kus haar fraaie hals! Oh! Wat vindt zij dat fijn! Haha! Dan kus ik natuurlijk haar fraaie borsten… lik die lekkere tepels! Zij maakt meteen alle juiste geluidjes! Dan met kleine kusjes omlaag over haar naakte lijf… die platte buik… en een eerste likje aan dat verrukkelijke kutje! Mmmmh!

Wacht! En ik schuif de sofa wat dichter bij de muur. Ga hier staan! Op de sofa! Daar staat ze wijdbeens over me. Meteen vindt m'n tong z'n weg! Mmmmh! Wat heeft die meid toch een lekker kutje! Ik grijp haar billen… trek haar dichter bij me en lik en zuig dat het een lieve lust is! Ik streel haar buik… grijp haar borsten terwijl ik met m'n duimen haar tepels streel! En de geluiden die zij maakt! Geweldig! Wat staat die meid scherp!

'Nu is het mijn beurt'! Meteen gaat ze op de knieën voor me… en stort zich op m'n harde pik! Man! Wat kan die meid toch geweldig pijpen (pzc)! Een natuurtalent! Haha! Natuurlijk laat ik haar lekker lang doorgaan. Ze likt m'n harde schacht… zuigt m'n eikel… gaat hard op-en-neer terwijl ze m'n ballen streelt! Ik kronkel van genot! En… dat begint ze de hele cyclus opnieuw! Grrrrrr! I'm in heaven!

Nu zit ze terug bovenop me. Ik kus haar borsten… streel haar rug. En dan weer die passionele tongzoenen! We maken elkaar vandaag helemaal gek van verlangen! Hou je vast! Sla je benen om me heen! Ik plaats m'n handen onder haar billen… til haar op… en draag haar naar het bed! 'Oh! Jij bent sterk'! Ik gooi haar op het ruime bed en kruip meteen over haar! Grrrrrr! M'n handen… lippen… tong zijn overal! Ik wil je neuken! Neem een condoom! Wat glij ik vlot naar binnen! Mmmmh! Wat een lekker kutje! En in no-time zitten we in een stevig ritme! En de geluiden die zij maakt! Man! Die meid wil gewoon geneukt worden! Leuk detail ook… die wandgrote spiegel naast het bed! En het matras. Niet te zacht… net perfect om te neuken! Geweldig! En neuken is wat we doen! OMG! Wat staan we beiden mega-scherp! Missio… borsten happen… passionele tongkussen…haar benen in m'n nek en diep en hard stoten. Man! Ik geef alles wat ik heb… and she loves it! Wat een feest! Dan ook haar benen dicht terwijl ik diep in haar blijf. Man! Dat geile intense lichamelijk contact… diep stotend… buik en borst tegen mekaar… onze vingers verstrengeld… terwijl we passioneel zoenen! We kunnen er maar niet genoeg van krijgen… gek van genot!

Even pauze en nog een glaasje champagne. Maar al snel liggen we terug op bed… en neuken we dat het een lieve lust is! Wat een ervaring! Wat een feest! Ok, plaats nu je voeten tegen m'n schouders! Ik zorg ervoor dat haar borsten mooi tussen haar opgetrokken benen geperst blijven, grijp haar bij haar bovenbenen… en trek me diep in haar! Zij gaspt! Kijk naar die harde pik in jouw kutje! Met grote ogen kijkt ze hoe ik die harde pik diep in-en-uit haar kutje laat glijden… dan -langzaam- het tempo opdrijf… tot we als bezeten neuken! En de geluiden die zij maakt! Man! Onbeschrijflijk! En dan opnieuw die passionele tongzoenen! OMG! Zo mega-geil!

En… natuurlijk doen we ook doggy voor die spiegel! Geweldig… hoe je bij elke stoot haar borsten ziet slingeren! Dan duw ik haar op haar buik op bed… terwijl ik diep in haar blijf. Ik stoot hard en diep… spank haar billen… grijp haar enkels en masseer haar voetzolen op het ritme van m'n stoten…lik haar schouders en bijt haar hals terwijl ik diep stoot! Wat een feest! We maken elkaar helemaal gek van genot!

Toch even uitblazen nu! Maar al snel liggen we opnieuw in elkaars armen… en neuken we alsof het onze laatste keer is! Ok, nu jij bovenop! En meteen glijdt ze op m'n harde pik! Wat staat die meid mega-geil! Al snel voert zij het tempo op! Ja! Neuk die harde pik! Ik grijp haar bij haar heupen en trek haar dieper! Wat is zij vocaal! Ja! Neuk! Harder! Laat je gaan! Doe het! En… daar gaat ze! Geweldig! En… dan doen we dat zowaar opnieuw! Niks is te gek vandaag! Wat een onvergetelijk feest!

Maar wat vliegt de tijd! Die drie uur zijn zowaar alweer bijna om! 'Zal ik je klaarpijpen'? Ja! Enthousiast stort ze zich op m'n harde pik! Ze likt en zuigt alsof het haar laatste keer is! Man! Zo lekker! M'n pik pulst van genot… terwijl ik het hele schouwspel volg in de spiegel! Dan gaat ze met haar hand stevig op-en-neer over m'n harde schacht… terwijl ze met haar tong over het puntje van m'n eikel flikkert! Oh! Ja! Nu drijft zij het tempo nog op! Die wil écht m'n zaad! Oh! Ja! Ja! Luid roepend kom ik vanuit m'n tenen! OMG! Zo intens!!!

Lucia! Jij bent geweldig! Deze middag zal ik niet snel vergeten!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan